Τη διαφορετικότητα εξυμνεί ο γαλλικός οίκος κοσμημάτων Cartier με τη νέα διαφημιστική εκστρατεία για το ρολόι Pasha.
Στην καμπάνια του Cartier πρωταγωνιστούν πέντε προσωπικότητες από διαφορετικό υπόβαθρο, οι οποίοι κάνουν «πέντε αυθεντικά ταξίδια». Είναι ο βραβευμένος με Όσκαρ ηθοποιός Ράμι Μάλεκ, η ηθοποιός Μέιζι Γουίλιαμς και οι μουσικοί Τρόι Σίβαν, Τζάκσον Ουάνγκ και Γουίλοου Σμιθ.
Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες με τον φακό του Κρεγκ ΜακΝτιν εμφανίζουν και τους πέντε σταρ σε ένα στούντιο να ποζάρουν γύρω από μια κυκλική εγκατάσταση που αναπαριστάνει το ρολόι Pasha.
Μια από τις αναρτήσεις του ομίλου στο Instagram δείχνει κοντινές λήψεις του ρολογιού, καθώς τα σχόλια των πρωταγωνιστών της καμπάνιας εμφανίζονται στο παρασκήνιο.
«Δεν υπάρχει τελικός προορισμός στη ζωή, αλλά κάθε βήμα προς τον στόχο σου, κάθε κεφάλαιο στην ιστορία σου, είναι μια μεγάλη στιγμή για μένα. Απλά εμπιστευτείτε τον εαυτό σας και γράψτε τη δική σας ιστορία» λέει ο Τσάκσον Ουάνγκ, ράπερ από τον Χονγκ Κονγκ, μέλος της K-pop μπάντας, Got7.
«Το ποιος είμαι συνδέεται πολύ στενά με αυτό που κάνω. Απλώς λέω ακριβώς τι θέλω να πω και ακριβώς πώς θέλω να το πω. Είναι λίγο τρομακτικό, αλλά και πραγματικά συναρπαστικό. Πιέζω πραγματικά τον εαυτό μου να εξερευνήσω τα όρια των δημιουργικών μου αναζητήσεων» αναφέρει ο Τρόι Σίβαν γεννημένος στη Νότια Αφρική, Αυστραλός τραγουδιστής, τραγουδοποιός και YouTuber.
«Από τότε που δημιουργήθηκε, τη δεκαετία του 1980, το ρολόι Pasha ενσαρκώνει μια συγκεκριμένη ιδέα επιτυχίας που συνδέεται άμεσα με τον εξωστρεφή σχεδιασμό, τη δύναμη και τον αντισυμβατισμό στα γραφικά» δήλωσε ο Αρνό Καρέ, διευθυντής μάρκετινγκ και επικοινωνιών της Cartier International.
«Είναι τόσο προχωρημένο όσο ποτέ και συντονισμένο με τη νέα γενιά δημιουργών. Αυτοί οι νέοι πρέσβεις του Pasha de Cartier οφείλουν την επιτυχία τους στις διαφορές τους, τη δημιουργικότητα, τη σύνδεση, τα διεπιστημονικά ταλέντα και τη γενναιοδωρία τους» τόνισε.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ