Την πόρτα σε μία αγορά 122 δισεκατομμυρίων δολαρίων θα μπορούσε να ανοίξει για την πλατφόρμα Netflix η επιτυχημένη σειρά "Stranger Things", εκτιμά το Bloomberg!
Όπως και κάθε καμπάνια, η συγκεκριμένη για τη σειρά “Stranger Things” έχει σχεδιαστεί από το αρμόδιο τμήμα του Netflix για να προσελκύει τους υπάρχοντες φανς και να προσελκύει νέους. Και λειτούργησε. Η τρίτη σεζόν παρακολουθήθηκε από 40,7 εκατομμύρια νοικοκυριά κατά τις πρώτες τέσσερις ημέρες, ένα ρεκόρ για τη Netflix. Περισσότερα από 18 εκατομμύρια νοικοκυριά παρακολούθησαν και τα οκτώ επεισόδια.
Πρόκειται όμως και για ένα σημαντικό τεστ, για το αν η Netflix μπορεί να μετατρέψει το “Stranger Things”, που είναι ήδη η πιο δημοφιλής πρωτότυπη σειρά της στις ΗΠΑ, σε κάτι πολύ μεγαλύτερο.
Η εταιρεία, με παγκόσμιους συνδρομητές που πλησιάζουν τα 160 εκατομμύρια, αρχίζει να κυνηγά ένα κομμάτι της αγοράς των 122 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ξοδεύουν οι καταναλωτές για εμπορεύματα συνδεδεμένα με ψυχαγωγία.
Netflix: Το στρατηγικό σχέδιο
“Η κατηγορία αυτή είναι τεράστια και η Netflix θέλει να παίξει κάποιο ρόλο”, δήλωσε ο Gene Del Vecchio, καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας. “Θα χρειαστεί ένα στρατηγικό σχέδιο αν θέλει πραγματικά να αποκομίσει τα οφέλη αυτής της αγοράς”.
Οι μεγαλύτερες εταιρείες ψυχαγωγίας παγκοσμίως είναι χτισμένες σε επιτυχίες όπως οι “SpongeBob SquarePants”, “Star Wars” και “Batman” που παραμένουν στην επικαιρότητα μέσω T – shirts, παιχνιδιών και βιντεοπαιχνιδιών πολύ καιρό μετά το τέλος των προγραμμάτων αυτών.
Τα “Star Wars” έχουν παράγει πάνω από 20 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις προϊόντων.
Παρά την επιτυχία της Netflix, η εταιρεία έχει αγωνιστεί για να ξεπεράσει την κριτική που ασκεί η βιομηχανία, ότι παράγει προγράμματα που δεν μένουν ποτέ για πάνω από μερικές εβδομάδες στο προσκήνιο.
Η εταιρεία ακυρώνει τη συντριπτική πλειοψηφία των νέων σειρών μετά από μερικές μόνο σεζόν, επειδή η τηλεθέαση πέφτει.
Η διατήρηση του ενδιαφέροντος είναι το κλειδί, αν η Netflix θέλει τα προγράμματά της να πουλήσουν παιχνίδια, ρούχα και βιντεοπαιχνίδια.
“Stranger Thins”: Το στόρι
Το “Stranger Things” έκανε πρεμιέρα το 2016 με λίγους φανς. Ένα σόου νοσταλγίας για τη δεκαετία του ’80, η σειρά δημιουργήθηκε από δύο αδέρφια που δεν είχαν κάποια επιτυχία στο όνομά τους και ένα cast γεμάτο από παιδιά.
Ωστόσο, οι θεατές αυξήθηκαν αμέσως. Μέσα σε λίγες εβδομάδες, το cast πρωταγωνιστούσε σε εξώφυλλα περιοδικών και talk shows. Η σειρά προτάθηκε για βραβεία Emmy και, σύμφωνα με εξωτερικές εκτιμήσεις, ήταν μια από τις πιο προβεβλημένες πρωτότυπες σειρές της Netflix.
Το “Stranger Things” απέδειξε ότι η Netflix θα μπορούσε να κάνει μια τεράστια επιτυχία από μόνο της. Σε αντίθεση με το “House of Cards”, το “Orange Is the New Black” ή το “The Crown”, η σειρά δημιουργήθηκε χωρίς τη βοήθεια κάποιου μεγάλου στούντιο.
Ωστόσο, καμία από αυτές τις ανησυχίες δεν έχει σταματήσει ορισμένες από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου να συνεργαστούν με τη Netflix και το “Stranger Things” για να προσεγγίσουν νέους πελάτες.
Η μετοχή της εταιρείας έχει ενισχυθεί κατά 41% φέτος, σε σύγκριση με κέρδη 19% για το σύνολο του δείκτη S&P 500.