Site icon NewsIT
23:35 | 07.03.19

Ο καβουρμάς και η…. καριόκα έκαναν θραύση στο Ευρωκοινοβούλιο! [pics]

Ευρωκοινοβούλιο
Newsit Newsroom

Το πιο... γευστικό ταξίδι στις γεύσεις της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης έγινε στο Ευρωκοινοβούλιο, όπου ο καβουρμάς και η καριόκα τράβηξαν τα βλέμματα!

«Πρωταγωνίστρια» της φετινής βραδιάς ελληνικής γαστρονομίας που διοργανώθηκε χθες στο Ευρωκοινοβούλιο, ήταν η κουζίνα της περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης. «Μία από τις πιο όμορφες και ανεξερεύνητες περιφέρειες της χώρας», όπως τόνισε, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου, προσθέτοντας ότι αυτές οι πρωτοβουλίες αποτελούν ένα λιθαράκι στην προσπάθεια αναβάθμισης της εικόνας της χώρας διεθνώς.

Μπορεί οι Βρυξέλλες να βρίσκονται σε προεκλογική περίοδο και όλες οι συζητήσεις να αρχίζουν και να τελειώνουν με τις εκλογές, ωστόσο υπάρχουν στιγμές που όλοι έχουν ανάγκη από ένα ποτήρι καλό κρασί και γεύσεις που όχι μόνο θα ικανοποιήσουν τον ουρανίσκο τους, αλλά και θα τους ταξιδέψουν.

Το φετινό ταξίδι γεύσης και πολιτισμού πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, το εστιατόριο “Φίλεμα”, τον σεφ Μάνο Μακρυγιαννάκη και την “Μπριγάδα των Σεφ”.

Την τιμητική τους είχαν το κριθαρότο, το τραχανότο, τυριά και αλλαντικά της περιοχής, παραδοσιακές πίτες, κουραμπιέδες Καβάλας, καβουρμάς, καριόκες Ξάνθης, λουκούμια Κομοτηνής και εκλεκτά κρασιά και τσίπουρα.

Χαμός από υπέροχες γεύσεις στο Ευρωκοινοβούλιο!

«Η κουζίνα είναι πολιτισμός» τόνισε ο αντιπρόεδρος του Ευρωκοινοβουλίου και επικεφαλής της ευρωομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης, προλογίζοντας τη χθεσινή εκδήλωση «Ένα ταξίδι στην γεύση και τον πολιτισμό».

Στόχος των εκδηλώσεων ελληνικής γαστριμαργίας είναι, σύμφωνα με τον εμπνευστή τους, Στέλιο Κούλογλου, «να ανατραπεί το στερεότυπο της Ελλάδας όπως την είχαν οι ξένοι στο μυαλό τους», να αναδειχθεί το σύγχρονο πρόσωπο της χώρας και να προωθηθούν τα ελληνικά προϊόντα και οι εξαγωγές.

«Επενδύοντας στην εξωστρέφεια προσπαθούμε να ανοίξουμε καρδιές και μυαλά», σημείωσε με τη σειρά του ο εντεταλμένος σύμβουλος της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Γιάννης Μπούτος.

Αυτές οι εκδηλώσεις εντάσσονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο προσπαθειών της Περιφέρειας για την προώθηση των τοπικών προϊόντων, πρόσθεσε ο κ. Μπούτος και διαβεβαίωσε ότι το 90% των τουριστικών επιχειρήσεων στην περιοχή χρησιμοποιεί τοπικά προϊόντα με τοπικές πρώτες ύλες.

«Υπάρχουν προϊόντα που δεν τα γνωρίζουν ακόμη και οι Έλληνες», υποστήριξε ο σεφ Μάνος Μακρυγιαννάκης, από το εστιατόριο “Φίλεμα”, στις Βρυξέλλες, και ειδικά για τους ξένους εξήγησε ότι πρέπει να μάθουν τι σημαίνει το κάθε προϊόν, να το δοκιμάσουν. «Πρέπει να μάθουν τι είναι ο καβουρμάς. Όταν το μάθουν, την άλλη μέρα θα το αναζητήσουν. Και όταν υπάρχει ζήτηση, υπάρχει και εξαγωγή», τόνισε ο κ. Μακρυγιαννάκης.

Φωτογραφίες: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version