Με περισσότερα από 3,5 εκατομμύρια ανθρώπους να ζητούν επαναληπτικό δημοψήφισμα μετά την επικράτηση του Brexit, ενδιαφέρον παρουσιάζει πως η καμπάνια ξεκίνησε από υποστηρικτή εξόδου της Βρετανίας από την ΕΕ.
Με την online καμπάνια που ξεκίνησε έχουν συγκεντρωθεί εκατομμύρια υπογραφές στον απόηχο του σοκαριστικού αποτελέσματος που φέρνει τη Βρετανία να αποχωρεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η αύξηση του ενδιαφέροντος ώθησε τον εμπνευστή της καμπάνιας William Oliver Healey να αποκαλύψει πως ήταν υποστηρικτής του Brexit.
Όπως αποκάλυψε στο facebook, έφτιαξε την καμπάνια όταν άρχισε να βλέπει πως το Brexit δεν θα κέρδιζε. Υποστήριξε μάλιστα πως εκμεταλλεύτηκαν την καμπάνια του υποστηρικτές της παραμονής της Βρετανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. “Η καμπάνια δημιουργήθηκε όταν ήταν απίθανο να κερδίσει το Brexit με την πρόθεση να καταστεί δυσκολότερο για το Bremain να επικρατήσει και να μας αλυσοδέσει στην ΕΕ. Λόγω του αποτελέσματος, καταλήφθηκε από υποστηρικτές της παραμονής στην ΕΕ. Βεβαίως οι πράξεις μου ήταν πρόωρες, αλλά οι προθέσεις μας όπως εξήγησα. Δεν υπήρχε καμία εγγύηση επικράτησης του Brexit εκείνη την περίοδο”, σημείωσε χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τον Robin Tilbrook, ο Healey είχε δημιουργήσει την καμπάνια για να ενημερώσει για τους όρους του δημοψηφίσματος.
“Ήταν αρκετά έκπληκτος και αισθάνθηκε πίεση από την προσοχή που πήρε η καμπάνια. Είναι ελαφρώς ειρωνικό γιατί αν οι Remainers είχαν καταλάβει τι πρόκειται να συμβεί, πιθανότατα θα ήθελαν να υιοθετήσουν ό,τι είχε προτείνει ο Oliver. Αντ’ αυτού ήταν σίγουροι ότι θα επικρατήσουν”.
Πηγή: Cnn