Βάζουν… τάξη στα έξοδά τους οι Βρετανοί, ιδιαίτερα όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Σύμφωνα, με την εταιρία έρευνας αγοράς NielsenIQ, οι Άγγλοι ξεκίνησαν τα χριστουγεννιάτικα ψώνια από τώρα για καταφέρουν να ρυθμίσουν καλύτερα τα έξοδά τους, με την κρίση του κόστους διαβίωσης να τους «χτυπά» από παντού.
Σε έρευνα που δημοσιεύθηκε σήμερα, που συμβαδίζει με πρόσφατες ανακοινώσεις από εταιρίες όπως η Marks & Spencer, η Sainsbury’s και η Primark, η NielsenIQ ανέφερε ότι το 30% των Βρετανών καταναλωτών ξεκίνησε φέτος τις αγορές για τα Χριστούγεννα πριν από τα μέσα Οκτωβρίου, συγκριτικά με 18% το 2021.
Ο Μάικ Γουάτκινς, επικεφαλής των ερευνών για τον κλάδο του λιανικού εμπορίου στη βρετανική μονάδα της NielsenIQ, δήλωσε: «Το 27% δήλωσε επίσης ότι θα αγοράσει χριστουγεννιάτικα δώρα μόλις τα δει στα καταστήματα», προσθέτοντας ότι αυτό υποδηλώνει ότι η λογική του να «απλωθούν χρονικά οι δαπάνες για τα Χριστούγεννα» είναι πιο σημαντική από ποτέ, καθώς οι Βρετανοί βρίσκονται αντιμέτωποι με το αυξανόμενο κόστος διαβίωσης.
Το κόστος αυτό δεν φαίνεται να μειώνεται, και με τον πληθωρισμό στο υψηλό 40 ετών του 10,1% και την καταναλωτική εμπιστοσύνη κοντά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, οι πολίτες προσπαθούν να εξοικονομήσουν χρήματα.