Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 2,2 δισ. λέβα, έναντι 1,8 δισ. λέβα το 2012 κι ενώ το 2006, όταν ξεκίνησε η online πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών, η αξία τους είχε φθάσει τα 543 εκατ. λέβα.
Οι αγορές ρούχων και αθλητικών ειδών, με ποσοστό 68%, είναι η πλέον δημοφιλής κατηγορία online συναλλαγών, ακολουθούμενες από τις κρατήσεις ξενοδοχείων (33%), είδη οικιακής χρήσης (31%) και εισιτήρια για διάφορες ψυχαγωγικές δραστηριότητες (22,5%)
Το 2013 πάνω από 480.000 ηλεκτρονικές συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν από κατοίκους των μεγάλων βουλγαρικών πόλεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προσφορές CareMarket: Καφές Ελληνικός -20%
Αγγελίες απόγνωσης που σοκάρουν: Ζητείται σπίτι, αερόθερμο και χριστουγεννιάτικο δέντρο
Πότε θα μπορούμε να σερφάρουμε στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια πτήσης;