Τρίτη, 26 Νοε.
11oC Αθήνα

Όσκαρ 2019: Από οδοντόκρεμες μέχρι ταξίδι στη Χαλκιδική – Αυτά είναι τα δώρα

όσκαρ
Φωτογραφία Reuters

Η βραδιά των Όσκαρ πλησιάσει (σ.σ. ξημερώματα Δευτέρας η απονομή) και όλα στο Χόλιγουντ κι όχι μόνο κινούνται γύρω από τη μεγάλη βραδιά. Που όπως κάθε χρόνο έχει τα δικά της μυστικά. Όπως, ας πούμε, τα δώρα που θα δοθούν σε 25 από τους διεκδικητές των σημαντικότερων βραβείων.

Δεν έχει σημασία αν θα κερδίσουν Όσκαρ ή όχι. Το δωράκι τους θα το πάρουν. Και θα είναι… πλούσιο. Γιατί θα αξίζει περίπου 100.000 ευρώ και θα περιλαμβάνει κάθε λόγης… καλούδια, από ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς, μέχρι συμμετοχή σε κλαμπ όπου επιτρέπεται η χρήση χασίς (σ.σ. είναι νόμιμη στην Καλιφόρνια).

Τα τελευταία 17 χρόνια, εταιρεία μάρκετινγκ του Λος Άντζελες, όπως αναφέρει το ΑΠΕ – ΜΠΕ σύμφωνα με την El Pais, έχει πάρει άδεια και έχει καθιερώσει την απονομή δώρων σε 25 από τους διεκδικητές των πιο σημαντικών Όσκαρ, κυρίως σε ηθοποιούς και σκηνοθέτες.

Πρόκειται ένα πακέτο ή μια «τσάντα», γεμάτη προϊόντα και προσφορές… παντός είδους. Φέτος, σύμφωνα με το Forbes, η περίφημη τσάντα θα περιέχει περίπου 100 δώρα, αξίας (κρατηθείτε) 100.000 δολάρια. Ή 88.000 ευρώ.

Το Forbes κατάφερε να «βρει» 53 από αυτά τα δώρα. Τα οποία μπορεί να είναι από κάτι πολύ απλό μέχρι ένα εξωτικό ταξίδι. Ή μια συμμετοχή σε κλαμπ πολυτελείας. Το πιο πολύτιμο από τα δώρα των Όσκαρ είναι ένα ταξίδι αξίας, μεταξύ 15-20.000 δολαρίων, όπου οι διάσημοι καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις προορισμούς: Ισλανδία, Νησιά Γκαλαπάγος, Αμαζόνιο, ή ένα πακέτο για την Κόστα Ρίκα και τον Παναμά.

Το ποιοι θα πάρουν το… δωράκι τους, δεν θα γίνει γνωστό. Αλλά μια ματιά στους υποψήφιους στις σημαντικότερες κατηγορίες των βραβείων Όσκαρ μπορεί να δώσει ένα… hint.

Φωτογραφία Reuters

Κρουαζιέρα θα σε πάω

Η εκδρομή στην Αμαζονία περιλαμβάνει και μία κρουαζιέρα για παρατήρηση σπάνιων πουλιών, πιθήκων και χελωνών. Το ταξίδι στην Ισλανδία περιλαμβάνει επίσης κρουαζιέρα σε διάφορα νησιά και τους διάσημους γκρεμούς του νησιού, αλλά κι επίσκεψη στην πρωτεύουσα Ρέικιαβικ. Δεν είναι φυσικά αυτά τα μόνα ταξίδια που περιλαμβάνονται στο πακέτο: μεταξύ άλλων η προσφορά περιλαμβάνει και την Ελλάδα, καθώς οι καλλιτέχνες θα έχουν τη δυνατότητα να φιλοξενηθούν μία εβδομάδα σε υπερπολυτελείς βίλες στη Χαλκιδική!

Φωτογραφία Reuters

Τα… εναλλακτικά δώρα

Το πακέτο περιλαμβάνει και -ας πούμε- εναλλακτικά δώρα. Όπως οι «ιδιαίτερες συνεδρίες θεραπείας από φοβίες», από μια ειδική επιστήμονα. Ή μια ετήσια συνδρομή κλειστή ιδιωτική λέσχη κοινωνικής συναναστροφής και γνωριμιών ΜΟΤΑ στο Λος Άντζελες, στα αποκλειστικά μέλη του οποίου επιτρέπεται η χρήση κάνναβης (σ.σ. νόμιμη στην Πολιτεία της Καλιφόρνιας από πέρυσι). Οι νικητές θα μπορούν επίσης να εκμεταλλευθούν τη δυνατότητα προσωπικού προγράμματος εξάσκησης από έναν διάσημο γυμναστή της Πόλης των Αγγέλων.

Φωτογραφία Reuters

Από εκεί και πέρα, τα δώρα περιλαμβάνουν ένα μπουκάλι γαλλικό αψέντι, μία προσωπογραφία τους σε κρύσταλλο, ένα πρόγευμα στο Λος Κάβος του Μεξικού, διάφορα προϊόντα ομορφιάς, όπως μάσκαρα, πολυτελή σαμπουάν, πιστολάκι μαλλιών, ή ένα προσωπικό άρωμα, αρωματικά κεριά, ένα μπρασελέ από λάπις λάζουλι, τρίμηνη συνδρομή στη Wall Street Journal, ή …μία αθόρυβη αντλία γάλακτος στήθους!

Τα πιο «συνηθισμένα» δώρα που περιλαμβάνονται στο πακέτο είναι μία οδοντόκρεμα κι ένα στοματικό διάλυμα, ένα πακέτο με άλατα μπάνιου και ακόμη ένα με ψεύτικες βλεφαρίδες, μία εξάδα με λεμονάδες, μπλουζάκια και φανέλες, σοκολατάκια χωρίς λακτόζη και γλουτένη, στυλό, μπισκότα και μία βούρτσα μπάνιου σε μορφή emoji και φωσφορίζουσα στο σκοτάδι.

Φωτογραφία Reuters

Γιατί κάνουν δώρα

Δεδομένου πως όλοι οι αστέρες του Χόλιγουντ μπορούν να πληρώσουν από την τσέπη τους για όλα τα παραπάνω, η εταιρία στην ιστοσελίδα της εξηγεί γιατί έχει αποφασίσει να κάνει δώρα σε υποψήφιους για Όσκαρ. «Αυτό που μας παρακινεί είναι ένα αίσθημα φιλανθρωπίας. Κάνουμε αυτά τα δώρα για τον ίδιο λόγο που πληρώνονται εκείνοι 20 εκατ. δολάρια για κάθε ταινία: γιατί η προσωπική τους ταυτότητα έχει μεγάλη προστιθέμενη αξία». Έτσι, όπως τονίζουν οι υπεύθυνοι της ίδιας εταιρείας, «ο κόσμος συνηθίζει να αντιμετωπίζει περισσότερο με ζήλια τα δώρα που κάνουμε στους καλλιτέχνες παρά με εκτίμηση», υπογραμμίζοντας πως «οι εταιρείες πρέπει να κάνουν το δικό τους μάρκετινγκ και διαφήμιση για να παραμείνουν μέσα στο παιχνίδι της αγοράς: όσο περισσότερη επιτυχία έχουν αυτές οι προσφορές, τόσα περισσότερα κέρδη θα έχουν και έτσι θα είναι διατεθειμένες να προσφέρουν περισσότερα σε φιλανθρωπικά προγράμματα, μέσω της εταιρικής ευθύνης. Είναι μία κατάσταση στην οποία κερδίζουν όλοι».

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις