Με όποιο μέσο μπορεί, ο στρατός της Ουκρανίας προσπαθεί να πείσει νέους και νέες να φορέσουν τα χακί για να υπερασπιστούν την πατρίδα τους στον πόλεμο με την Ρωσία, που δυστυχώς σιγά – σιγά μπαίνει στον τρίτο χρόνο.
Η 3η Ταξιαρχία Εφόδου του στρατού της Ουκρανίας, παρουσίασε μία νέα, πρωτοποριακή και άκρως αμφιλεγόμενη καμπάνια στρατολόγησης, για να πείσει τους νέους να μπουν στον στρατό και να πολεμήσουν κατά της Ρωσίας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στην νέα καμπάνια, όμορφα και νέα μοντέλα ποζάρουν προκλητικά δίπλα στους Ουκρανούς στρατιώτες ή στα οχήματα μάχης, θέλοντας έτσι να τραβήξουν την προσοχή, σύμφωνα με εκτενές ρεπορτάζ της Washington Post.
Σε μία διαφήμιση φαίνεται ένα πανέμορφο μοντέλο να ποζάρει πάνω στο καπό ενός μαχητικού οχήματος, μέσα στις σαπουνάδες, φορώντας κόκκινα τακούνια, λευκό μπλουζάκι και κοντό σορτσάκι.
Η ομάδα marketing της ταξιαρχίας ελπίζει πως αυτή εικόνα θα κεντρίσει το ενδιαφέρον ατόμων που ίσως δεν είχαν σκεφτεί μέχρι εκείνη τη στιγμή να καταταγούν στον στρατό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Ο πόλεμος δεν αφορά πάντα το αίμα και τον θάνατο. Θέλουμε να φέρουμε μια πιο ανάλαφρη διάθεση και να δείξουμε ότι μερικές φορές η στρατιωτική ζωή περιλαμβάνει και άλλες πλευρές, όπως η εκμάθηση και οι σχέσεις», εξηγεί ο Ντμίτρο, ο υπεύθυνος σχεδιασμού της καμπάνιας.
Δείτε τη φωτογραφία ΕΔΩ
Ο ουκρανικός στρατός που περιλαμβάνει πάνω από 130 ταξιαρχίες, αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες στη στρατολόγηση, καθώς μετά από 3 χρόνια σκληρού πολέμου με τη Ρωσία, ο κόσμος αποφεύγει να μπει στον στρατό.
Η 3η Ταξιαρχία Εφόδου, γνωστή για τη σκληρή μάχη που έδωσε στην περιοχή του Μπαχμούτ και της Χάρκοβο, έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να προσεγγίσει πολίτες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να δοκιμάσουν τη στρατιωτική ζωή μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης.
«Πρέπει να προβάλλουμε την ιδέα ότι είναι καλό να είσαι στον στρατό. Αυτή είναι μια σύγχρονη σύγκρουση που απαιτεί σύγχρονες μεθόδους προσέγγισης», δήλωσε η επικεφαλής της ομάδας επικοινωνίας, Χριστίνα Μπονταρένκο.
Η πρώτη καμπάνια της 3ης Ταξιαρχίας άρχισε τον Μάρτιο του 2023 και παρουσίαζε 5 διοικητές της ταξιαρχίας να ποζάρουν με ακάλυπτα πρόσωπα.
Η συγκεκριμένη κίνηση προκάλεσε εκατοντάδες άτομα να κάνουν αιτήσεις για να μπουν στον στρατό, αν και μόνο μία στις δέκα οδήγησε εν τέλει σε ένταξη.
Αν και η πρώτη καμπάνια ήταν η επιτυχής, η δεύτερη έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις με κάποιους να την χαρακτηρίζουν ως «υπερβολική».
Στα social media μερικοί χρήστες την χαρακτηρίζουν ως «γελοία» ενώ άλλοι ξετρελάθηκαν με τις εικόνες.
Η 3η Ταξιαρχία της Ουκρανίας σκέφτεται να επεκτείνει τις ενέργειές της και μέσα στο επόμενο διάστημα και μάλλον θα λανσάρει Τ-shirts και άλλα είδη με θέμα τον πόλεμο.
«Ναι, ο πόλεμος είναι φοβερός. Δεν ρομαντικοποιούμε τη βία, αλλά δείχνουμε ότι μπορείς να έχεις και καλές αναμνήσεις από την περίοδο αυτή, φιλίες, συνδέσεις, εμπειρίες. Πρέπει να βρούμε την ισορροπία», παραδέχεται ο Βλαντ Κούλικ, καλλιτεχνικός διευθυντής της ταξιαρχίας.
Η καμπάνια έχει στόχο να δείξει πως ακόμη και σε περιόδους πολέμου, η δημιουργικότητα και η επικοινωνία μπορούν να παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση των δυνάμεων του στρατού.