Άλλα κόλπα… στο Παρίσι. Έκαναν την εμφάνισή τους διαφημίσεις φαγητών, οι οποίες μοιάζουν σαν κάποιοι να έχουν ήδη δαγκώσει τις λιχουδιές.
Την πρωτότυπη ιδέα έχει η διαφημιστική εταιρεία TBWA Paris, που υποστηρίζει την επέκταση πασίγνωστου διεθνούς φαστ φουντ στη Γαλλία. Η σχέση της εταιρίας με το Παρίσι έχει αποδειχθεί ανθεκτική όλα αυτά τα χρόνια, γεννώντας αξιομνημόνευτες καμπάνιες που έχουν επηρεάσει την τοπική ποπ κουλτούρα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η τελευταία καμπάνια ακούει στο όνομα «Δαγκωμένες Διαφημιστικές Πινακίδες», εξακολουθεί να μη χρησιμοποιεί το λογότυπο της διαφημιζόμενης εταιρείας και αποτελείται από τρεις διαφημιστικές πινακίδες με οπίσθιο φωτισμό που έχουν τοποθετηθεί σε τρία σημεία στην Πόλη του Φωτός. Και οι οποίες είναι στην κυριολεξία δαγκωμένες.
πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ