Όλα τα μεγάλα brand διοργάνωσαν την περασμένη εβδομάδα πάρτι, επιδείξεις μόδας ή συνεργασίες με καλλιτέχνες, όπως οι Τζάρεντ Λέτο και Ίγκι Ποπ στο Μαϊάμι με αφορμή την ετήσια έκθεσης των γκαλερί μοντέρνας και σύγχρονης τέχνης Art Basel Miami Beach 2019.
Ο Αλεσάντρο Μικέλε, ο οίκος Gucci και η Snap διοργάνωσαν πάρτι για την πρεμιέρα της νέας ταινίας του σκηνοθέτη και ηθοποιού, Χάρμονι Κόριν, «Duck Duck».
Είναι μία πειραματική μικρού μήκους ταινία με τη χρήση Spectacles 3 («έξυπνων» γυαλιών επαυξημένης πραγματικότητας της Snap. Inc που εξερευνά την αφήγηση σε 3D).
Στη μακρόχρονη συνεργασία του Χάρμονι Κόριν με τον ιταλικό οίκο μόδας περιλαμβάνεται η φωτογράφηση της καμπάνιας «Gift Giving» το 2019, της καμπάνιας για τη συλλογή Cruise 2020 για το βιβλίο της συλλογής Pre-Fall 2019, καθώς και για το Artbook, Gucci by Harmony Korine.
Στο πάρτι, στο Μαϊάμι, ήταν παρόντες ο ηθοποιός και τραγουδιστής των 30 Seconds to Mars, Τζάρεντ Λέτο, οι ηθοποιοί Σιένα Μίλερ και Κλόι Σεβινί και ο δραματουργός Τζέρεμι Ο. Χάρις.
Το ίνδαλμα της ροκ, Ίγκι Ποπ ανέβηκε στη σκηνή στο τέλος της βραδιά και ερμήνευσε επιτυχίες του.
Ο Αλεσάντρο Μικέλε ρωτήθηκε για τις πρώτες εντυπώσεις του για το Μαϊάμι.
«Είναι όμορφο, δεν είδα πολλά, αλλά το πρωί ήταν υπέροχο, ξύπνησα μπροστά στην παραλία» τόνισε στο wwd ο σχεδιαστής μόδας.
Για την Art Basel Miami είπε ότι ήταν η μεγαλύτερη έκθεση τέχνης που έχει δει ποτέ, ότι του άρεσαν κάποια έργα, αλλά δεν αγόρασε.