Ο Surya Oruganti είχε καλέσει ταξί της Uber για να γυρίσει σπίτι από το Bengaluru International Airport. Όταν έφτασε το ταξί, ο Surya παρατήρησε ότι ο οδηγός δεν ήταν αυτός στην εφαρμογή και ήταν μεθυσμένος.
Αφού διαπίστωσε πως ο αριθμός του ταξί ήταν ο ίδιος με αυτόν στην εφαρμογή, αποφάσισε να πάρει την κατάσταση στα χέρια του και να οδηγήσει το ταξί μέχρι το σπίτι του.
“Η επιστροφή μου από το αεροδρόμιο Bangalore δεν ήταν ακριβώς ό,τι περίμενα. Ο οδηγός ήταν μεθυσμένος και κοιμισμένος. Έπρεπε να οδηγήσω σπίτι” ήταν το μήνυμα που έστειλε στη γραμμή εξυπηρέτησης της Uber.
@Uber_India, the ride back from Bangalore airport was not quite what I expected. The driver was drunk and drowsy. I had to pull the car over to the side and I drove all the way home. Pic with the driver in the rider seat passed out.
You need to fix this @Uber , @Uber_Support pic.twitter.com/G7LB0caeTM— Surya Oruganti (@suryaoruganti) September 9, 2018
Ανέβασε μάλιστα και μια φωτογραφία του μεθυσμένου οδηγού που κοιμόταν στη θέση του συνοδηγού. Είχε τραβήξει και βίντεο που ανέβασε στο ίντερνετ, σχολιάζοντας πως ήταν αρκετά μεθυσμένος για να μην καταλάβει ότι τον βιντεοσκοπούσε.
Η ομάδα της Uber δεν απάντησε παρά μόνο 20 ώρες μετά. Και όταν το έκαναν του είπαν ότι δεν θα έπρεπε να έχει οδηγήσει το ταξί για λόγους ασφαλείας.
@Uber_India, the ride back from Bangalore airport was not quite what I expected. The driver was drunk and drowsy. I had to pull the car over to the side and I drove all the way home. Pic with the driver in the rider seat passed out.
You need to fix this @Uber , @Uber_Support pic.twitter.com/G7LB0caeTM— Surya Oruganti (@suryaoruganti) September 9, 2018
“Αυτό είναι θλιβερό και ανησυχητικό περιστατικό” σημείωσε η Uber σε ανακοίνωσή της. “Ενώ λαμβάνουμε όλα τα δυνατά μέτρα για να εξασφαλίσουμε ότι οι οδηγοί είναι οι άνθρωποι που εμφανίζονται στην εφαρμογή, σε σπάνιες περιπτώσεις και όταν αυτό δεν συμβεί ενθαρρύνουμε τους επιβάτες να ακυρώσουν την κούρσα και να αναφέρουν το περιστατικό στην εφαρμογή. Έτσι ώστε να ληφθούν άμεσα μέτρα. Μόλις μάθαμε για το περιστατικό, το προφίλ του οδηγού αφαιρέθηκε από την εφαρμογή και το εξετάζουμε. Είμαστε έτοιμοι να βοηθήσουμε περαιτέρω τον επιβάτη και τις αρμόδιες αρχές”.
Πηγή: Dailymail