- Η καμπίνα του αεροπλάνου έχει βουλιάξει ανέπαφη υποστηρίζουν επιστήμονες - Πιστεύουν πως μπορούν να αποδείξουν σε ποιο σημείο του Ινδικού Ωκεανού συνετρίβη το αεροπλάνο της Malaysia Airlines - To Boeing μπορεί να πετούσε ταχύτερα και άρα τελείωσαν νωρίτερα τα καύσιμά του - Οι έρευνες μεταφέρονται 1.100 χλμ βορειότερα από το σημείο όπου εντοπίστηκαν τα συντρίμμια
Έχουν περάσει 20 μέρες από εκείνο το Σάββατο, 8 Μαρτίου, όταν το Boeing της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε ξαφνικά από πολιτικά και στρατιωτικά ραντάρ. Η εκτίμηση της Μαλαισίας και της ίδιας της εταιρίας πως “το αεροπλάνο συνετρίβη κάπου στον Ινδικό Ωκεανό και κανείς δεν επέζησε” δεν ικανοποίησε κανέναν, ειδικά τους συγγενείς των 239 επιβαινόντων.
Σενάρια επί σεναρίων γράφτηκαν, ακούστηκαν, διατυπώθηκαν αλλά ουσία καμία. Καθημερινά έρχονται στο φως φωτογραφίες από δορυφόρους που δείχνουν αντικείμενα να επιπλέουν στον νότιο Ινδικό Ωκεανό, σχεδόν 2500 χιλιόμετρα νοτιοδυτικά του Περθ.
Όμως κανείς δεν ξέρει που ακριβώς έπεσε το αεροπλάνο, γιατί και που είναι τα μαύρα κουτιά. Ειδικά γι’ αυτά, το χρόνος πιέζει και η ισχύς των μπαταριών τελειώνει. Κι αν δεν βρεθούν άμεσα, τα δεδομένα που έχουν καταγράψει στα σβηστούν. Και η αλήθεια θα χαθεί μαζί με τις 239 ψυχές.
Σήμερα, μέσω της Telegraph, έρχεται στο φως ακόμη ένα σενάριο: Αυστραλοί επιστήμονες πιστεύουν ότι ξέρουν το ακριβές σημείο της συντριβής του Boeing 777 και θεωρούν πως η καμπίνα του αεροσκάφους έχει βυθιστεί άθικτη!
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου της δυτικής Αυστραλίας, χρησιμοποιώντας μετεωρολογικά και ωκεανογραφικά δεδομένα μαζί με τις αναλύσεις που κατέγραψε η βρετανική εταιρία Inmarsat, κατάφεραν να καθορίσουν το σημείο της πρόσκρουσης και τις κινήσεις των συντριμμιών.
Δορυφόρος της Ταϊλάνδης εντόπισε 300 αντικείμενα να επιπλέουν σχεδόν 200 χιλιόμετρα μακριά από τα 122 αντικείμενα που είχε φωτογραφίσει γαλλικός δορυφόρος.
Ο καθηγητής Τσαρίτα Πατιαράτσι, που επέβλεψε την έρευνα, εκτίμησε πως το γεγονός ότι δε βρέθηκαν στη θάλασσα αντικείμενα μέσα από το αεροπλάνο δείχνει πως η καμπίνα έχει βυθιστεί άθικτη. Και αυτό σημαίνει πως αυξάνονται οι πιθανότητες να βρεθεί το μαύρο κουτί. Αρκεί να βρεθεί η καμπίνα φυσικά…
“Αν η καμπίνα είχε συντριβεί θα βλέπαμε να επιπλέουν καθίσματα, σωσίβια” είπε και εκτίμησε πως τα συντρίμμια έχουν “αλιευθεί” σε δίνες και περιορίζονται σε μια περιοχή που εύκολα μπορεί να ερευνηθεί από αεροσκάφη.
Όσο για το που συνετρίβη; 400 χιλιόμετρα από το σημείο όπου έχουν “παγιδευτεί” τα συντρίμμια, τα οποία πιθανότητα ανήκουν σε φτερά του αεροπλάνου, είπε.
Όλα αυτά ενώ η Αυστραλία αποφάσισε να εγκαταλείψει την περιοχή νοτιοδυτικά του Περθ όπου όλες αυτές τις μέρες γίνονταν έρευνες για τα αντικείμενα που βλέπουν μόνο οι δορυφόροι και εικάζεται πως ανήκουν στο μοιραίο αεροπλάνο!
Πλέον, οι έρευνες στρέφονται 1000 χιλιόμετρα βορειότερα στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, ακολουθώντας μια νέα ανάλυση της πορείας της πτήσης.
Η διεθνής ομάδα των αεροσκαφών και των πλοίων θα επικεντρώσει τώρα την έρευνά της σε περιοχή 1.100 χλμ. πιο βορειοανατολικά, έκτασης 319.000 τετραγωνικών χιλιομέτρων στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, περίπου 1.850 χιλιόμετρα δυτικά του Περθ, ανακοίνωσε η Αυστραλιανή Αρχή για τη Ναυτική Ασφάλεια (AMSA), ύστερα από μια νέα πληροφορία που έλαβε από τη μαλαισιανή ομάδα η οποία μετέχει στην έρευνα.
“Αλλάζουμε την περιοχή της έρευνας ύστερα από ένα νεότερο αξιόπιστο στοιχείο”, δήλωσε ο Τζον Γιανγκ, γενικός διευθυντής της υπηρεσίας αντιμετώπισης έκτακτων καταστάσεων της AMSA σε δημοσιογράφους στην Καμπέρα.
“Η νέα πληροφορία βασίζεται στη λεπτομερή και συνεχιζόμενη ανάλυση των δεδομένων από το ραντάρ μεταξύ της Νότιας Σινικής Θάλασσας και των Στενών της Μάλακα πριν χαθεί η επαφή με το αεροσκάφος”, ανακοίνωσε η AMSA.
Ο Γιανγκ είπε ότι τα τελευταία αναθεωρημένα στοιχεία δείχνουν πως το αεροσκάφος ταξίδευε με σταθερή αλλά γρηγορότερη ταχύτητα από ό,τι πιστευόταν και άρα τα καύσιμά του τελείωσαν νωρίτερα απ’ ό,τι πιστευόταν. Ωστόσο πρόσθεσε πως τα στοιχεία αυτά μπορεί να αναθεωρηθούν περαιτέρω καθώς η ανάλυση είναι σε εξέλιξη.
Συνεχίζεται η καταβολή των αποζημιώσεων από τις κινέζικες ασφαλιστικές εταιρίες προς τους συγγενείς των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας.
Η China Life, η μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρεία της Κίνας, έχει μέχρι στιγμής καταβάλει το συνολικό ποσό των 4,17 εκατομμυρίων γουάν στις οικογένειες 7 επιβατών, δήλωσε στο πρακτορείο Reuters υπάλληλος της εταιρείας.
Στην China Life ήταν ασφαλισμένοι 32 επιβάτες της χαμένης πτήσης MH370 και υπολογίζεται ότι οι συνολικές αποζημιώσεις θα φτάσουν περίπου το 8,94 εκατομμύριο γουάν.
Η ασφαλιστική εταιρεία New China Life Insurance ανακοίνωσε ότι θα καταβάλει αποζημιώσεις στις οικογένειες 9 εκ των επιβατών, συνολικού ύψους περίπου 1 εκατομμύριο γουάν, είπε στο Reuters ένας υπάλληλος των δημοσίων σχέσεων της εταιρείας.
Η εταιρεία Pacific Insurance, με έδρα τη Σαγκάη, κατέβαλε την Τετάρτη την πρώτη αποζημίωση 525.000 γουάν, αναφέρει το κινέζικο πρακτορείο Ειδήσεων Xinhua, επικαλούμενο σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.
Επίσης, η ασφαλιστική Sunshine θα αποζημιώσει με περίπου 500.000 γουάν την οικογένεια ενός εκ των επιβατών της μοιραίας πτήσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Νέα ΦΩΤΟ από δορυφόρους της Ταϊλάνδης με συντρίμμια (;) του εξαφανισμένου Boeing
Η απάντηση συγγενούς θύματος στη Malaysia Airlines: Fuck you!