Η δεύτερη είναι η Rickmers Maritime, που ο στόλος της απαρτίζεται από από 16 πλοία μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων και η οποία παραδέχτηκε ότι δεν είναι σε θέση να εξοφλήσει άμεσες υποχρεώσεις 180 εκατ. δολαρίων σε ομόλογα, ενώ τον Μάιο του 2017 ακολουθούν ακόμα 100 εκατ. δολάρια σε υποχρεώσεις, τα οποία επίσης δεν είναι σε θέση να καταβάλει.
Η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τους επενδυτές προκειμένου να επιτύχει συμφωνία έκδοσης νέων ομολόγων μεταγενέστερης ημερομηνίας, προκειμένου να μην οδηγηθεί σε αναγκαστική εκποίηση των περιουσιακών της στοιχείων.
Επίσης, το τσουνάμι της Hanjin θα πλήξει όσους εφοπλιστές της έχουν ναυλώσει πλοία και μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται η Danaos, του δρ. Ιωάννη Κούστα, και η Navios, της Αγγελικής Φράγκου.
Η Hanjin έχει χρέη 5,3 δισ. δολάρια, ενώ τα προϊόντα που είναι εγκλωβισμένα στα πλοία της αξίζουν 14 δισ. δολάρια.
Οι κερδισμένοι από την άλλη πλευρά είναι οι εφοπλιστές θα είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες που θα αγοράσουν τα πλοία της Hanjin που θα βγουν στο σφυρί και ήδη δύο Ελληνες αγόρασαν ισάριθμα πλοία σε χαμηλές τιμές, καθώς και άλλες εύρωστες εταιρείες μα πλοία μεταφοράς κοντέινερς γιατί ήδη τα ναύλα ανεβαίνουν.