Site icon NewsIT
11:44 | 26.01.18

Σφαγή για ένα βαζάκι Nutella – Τι έγινε όταν έβαλαν έκπτωση 70% [vids]

Nutella
Newsit Newsroom

Μόνο στα χέρια δεν πιάστηκαν οι πελάτες των σουπερμάρκετ Intermache στη Γαλλία στην προσπάθειά τους να επωφεληθούν από την "εξωφρενική" προσφορά: να αγοράσουν με έκπτωση 70% την αγαπημένη τους Nutella.

“Ο κόσμος όρμησε μέσα, αναποδογύριζαν πράγματα, τα έσπαγαν. Επικρατούσε χάος” περιέγραψε μια υπάλληλος ενός σουπερμάρκετ στο Φόρμπαχ, στο διαμέρισμα Μοζέλ. “Ήμασταν έτοιμοι να καλέσουμε την αστυνομία”, είπε ανασαίνοντας με ανακούφιση για τη “λήξη του συναγερμού”.

Μέχρι και το Σάββατο η αλυσίδα σουπερμάρκετ Intermarche θα πουλάει με έκπτωση 70% τη μεγάλη συσκευασία (950 γραμμάρια) της περίφημης πραλίνας φουντουκιού που παρασκευάζει η ιταλική εταιρεία Ferrero. Αντί για 4,50 ευρώ, η κάθε συσκευασία στοιχίζει 1,41.

Η διεύθυνση των σουπερμάρκετ δεν έχει κάνει κανένα σχόλιο για το ποδοπάτημα των πελατών της, όμως η Ferrero, αντιθέτως, πήρε αποστάσεις “υπενθυμίζοντας ότι αυτή η προωθητική ενέργεια αποφασίστηκε μονομερώς” από τη γαλλική εταιρεία και εκφράζοντας τη λύπη της “για τις συνέπειες που δημιουργούν σύγχυση (…) στους καταναλωτές”.

https://www.youtube.com/watch?v=c2gWdUZ2yXw

Ουρές για τη Nutella

Από νωρίς το πρωί, πριν ακόμη ανοίξουν τα καταστήματα, είχαν δημιουργηθεί μεγάλες ουρές από ανυπόμονους πελάτες. “Επικρατούσε τρέλα, σαν να ήταν η πρώτη ημέρα των εκπτώσεων”, είπε ένας υπάλληλος του σουπερμάρκετ της πόλης Αγκενό. Πρόσθεσε ότι “υπήρξαν εντάσεις” αλλά όχι και επεισόδια.

Στο Ρεβινί-σιρ-Ορνέν, στην περιφέρεια του Μεζ, όλο το στοκ πουλήθηκε εν ριπή οφθαλμού “από τους κυνηγούς προσφορών που ήρθαν αποκλειστικά για αυτό το προϊόν”, σχολίασε ένας υπάλληλος.

Σε ιστοτόπους κοινωνικής δικτύωσης αναρτήθηκαν βίντεο όπου διακρίνονται πελάτες να ορμούν στα καταστήματα για να προλάβουν την προσφορά.

“Από τη Δευτέρα, μας παίρνουν συνεχώς τηλέφωνο”, εξήγησε η υπάλληλος του καταστήματος στο Φόρμπαχ. Σε αυτό το σουπερμάρκετ είχαν παραδοθεί αρχικά 240 συσκευασίες με Nutella και κατόπιν άλλες 30. “Είναι πάρα πολύ λίγες, δεδομένου ότι υπήρχαν (διαφημιστικά πανό) μεγέθους 4×3 σε όλη την πόλη. Ήταν αδύνατον να το διαχειριστούμε, μας ζητούσαν το προϊόν ενώ δεν είχε απομείνει πλέον τίποτα”, κατέληξε.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version