Η Ριάνα, η απόλυτη ντίβα της ποπ μουσικής, ετοιμάζεται, λοιπόν, να παρουσιάσει τη δική της μάρκα με τον διεθνή κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Η Ριάνα και η… επιχειρηματικότητα
Η διάσημη τραγουδίστρια από τα Μπαρμπέιντος, που είναι ήδη ιδιοκτήτρια της επιτυχημένης μάρκας αθλητικών ενδυμάτων Fenty, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον γαλλικό κολοσσό, στον οποίο ανήκουν οι οίκοι Dior, Louis Vuitton, Fendi και Givenchy, έγραψε το Women’s Wear Daily (WWD).
Μεταξύ των δραστηριοτήτων της εταιρείας της 30χρονης σταρ, αναμένεται να περιληφθούν το πρετ α πορτέ, τα δερμάτινα είδη και τα αξεσουάρ. Η νέα μάρκα θα μπορούσε να παρουσιαστεί φέτος, ταυτόχρονα με το ένατο άλμπουμ της Ριάνας, σύμφωνα με το WWD.
H LVMH, ιδιοκτησίας του Γάλλου επιχειρηματία Μπερνάρ Αρνό, αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά.
Με τους θαυμαστές της αλλά και τους επτά εκατομμύρια followers της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Ριάνα θεωρείται μία από τις προσωπικότητες με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ