Συγκεκριμένα, η χώρα αναμένεται να λάβει ευρωπαϊκά κονδύλια ύψους 1,2 δισ. ευρώ μέχρι το 2015 για έργα στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, τα οποία η ρουμανική κυβέρνηση θα συγχρηματοδοτήσει με πόρους ύψους 300 εκατ. ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Η συνολική δαπάνη για έργα αυτοκινητοδρόμων το 2014- από τον κρατικό προϋπολογισμό και τα κοινοτικά Ταμεία- ανέρχεται σε 600 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών τα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου, το οποίο συνδέσει τη δυτική πόλη Αράντ με την πόλη Μπρασόβ και το ορεινό θέρετρο Πρεντέαλ στην κεντρική Ρουμανία, θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός της διετίας 2016-2017, καθιστώντας έτσι εφικτή υψηλών ταχυτήτων κυκλοφορία από τη Δυτική Ρουμανία στο λιμάνι της Κωνστάντζα, στη Μαύρη Θάλασσα.
Όσον αφορά στο οδικό δίκτυο, οι ρουμανικές αρχές αναμένουν ότι τα έργα στον αυτοκινητόδρομο, που θα συνδέει τη δυτική και κεντρική Ρουμανία με την Ευρώπη, μπορεί να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015, ενώ η κατάσταση παραμένει αβέβαιη για τα έργα στο οδικό δίκτυο της βόρειας και ανατολικής Τρανσυλβανία. Οι κατασκευαστικές εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Τίργκου Μούρες- Οράντεα αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2016, ενώ στον αυτοκινητόδρομο Βουκουρεστίου- Μπορς μέχρι το 2018, σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργού.
“Θα διασφαλιστεί ότι δεν κατασκευάζουμε αυτοκινητοδρόμους που δεν οδηγούν πουθενά”, είπε ο κ.Ρους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Για κακουργηματική απιστία διώκεται ο πρωην προϊστάμενος του ΕΟΤ Ρουμανίας
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο στόχαστρο του ΔΝΤ και η Ρουμανία
Η Petrom εντόπισε νέο κοίτασμα πετρελαίου στα ρηχά της Μαύρης Θάλασσας