Χαμό στα social media έχει προκαλέσει η απόφαση της United Airlines να απαγορεύσει σε δυο νεαρά κορίτσια να επιβιβαστούν στην πτήση γιατί… φορούσαν κολάν. Και το κολάν δεν πείραζε από μόνο του αλλά μόνο γιατί οι δυο έφηβες είχαν πληρώσει εισιτήριο χαμηλού κόστους!
Η εταιρία ενημέρωσε τις δυο έφηβες πως δεν μπορούσαν να μπουν στο αεροπλάνο γιατί δεν πληρούν τον κώδικα ενδυμασίας που αφορούσε άτομα που ταξιδεύουν με ειδικά κουπόνια! Το παραδέχτηκε ο εκπρόσωπος της εταιρίας, η οποία φυσικά λοιδορείται στα social media.
Τα δύο κορίτσια, που ταξίδευαν συνοδευόμενα από τρίτο άτομο, δεν θα είχαν αποτραπεί να επιβιβαστούν φορώντας κολάν εάν είχαν πληρώσει για κανονικό εισιτήριο, είπε ο εκπρόσωπος της United Τζόναθαν Γκουέριν. Συνήθως αυτοί που δικαιούνται τα κουπόνια της United για δωρεάν ή χαμηλού κόστους πτήσεις είναι υπάλληλοι της εταιρείας και συγγενείς ή φίλοι τους.
“Οι δύο κοπέλες έλαβαν την οδηγία ότι δεν θα μπορέσουν να επιβιβαστούν αν δεν διορθώσουν την ενδυμασία τους. Δεν είχαν θέμα, και το κατάλαβαν εντελώς”, είπε ο Γκουέριν, προσθέτοντας ότι και οι τρεις έχασαν την πτήση τους. Δεν ήξερε εάν ταξίδεψαν με επόμενη πτήση ή άλλαξαν τρόπο μεταφοράς.
Αν και οι τρεις επιβάτες δεν παραπονέθηκαν για την αντιμετώπισή τους, μια άλλη επιβάτις, η Σάνον Ουάτς, που άκουσε τη συνομιλία, δεν δίστασε να “κράξει” την εταιρία στο twitter, με μια σειρά από tweets περιέγραφαν έναν κανονισμό ενδυμασίας, που, όπως έγραψε, στοχοποιούσε άδικα γυναίκες και παιδιά.
“Αυτή τη συμπεριφορά είναι σεξιστική και σεξουαλικοποιεί μικρά κορίτσια”, έγραψε η Ουάτς στο Twitter. “Για να μην αναφερθώ και στο ότι οι οικογένειές (τους) ντροπιάστηκαν και αναστατώθηκαν”, πρόσθεσε.
1) 3 girls inspected for wearing perfectly acceptable leggings. 2 not allowed to board. I don’t care what kind of passengers they were. https://t.co/9VwGKgvWys
— Shannon Watts (@shannonrwatts) March 26, 2017
2) This behavior is sexist and sexualizes young girls. Not to mention that the families were mortified and inconveninced.
— Shannon Watts (@shannonrwatts) March 26, 2017
3) As the mother of 4 daughters who live and travel in yoga pants, I’d like to know how many boys @United has penalized for the same reason.
— Shannon Watts (@shannonrwatts) March 26, 2017
4) Their father, who was allowed to board with no issue, was wearing shorts.
— Shannon Watts (@shannonrwatts) March 26, 2017
A 10-year-old girl in gray leggings. She looked normal and appropriate. Apparently @united is policing the clothing of women and girls. https://t.co/RKsIFoE8pq
— Shannon Watts (@shannonrwatts) March 26, 2017
.@united Two other girls were not allowed on flight.
— Shannon Watts (@shannonrwatts) March 26, 2017
Τα κοινωνικά μέσα πήραν… φωτιά με τους κανονισμούς της εταιρείας, ενώ προσωπικότητες έστειλαν χιουμοριστικές διαμαρτυρίες. “Έχω ξαναπετάξει με τη United ξανά, κυριολεκτικά χωρίς παντελόνια. Μόνο μια (μακριά) μπλούζα ως φουστάνι. Την επόμενη φορά θα φορέσω μόνο τζιν και μπλούζα”, είπε σε tweet το μοντέλο Κρίσι Τάιγκεν.
I have flown united before with literally no pants on. Just a top as a dress. Next time I will wear only jeans and a scarf.
— christine teigen (@chrissyteigen) March 26, 2017
Η United εξέδωσε ανακοίνωση με τίτλο “Στους πελάτες μας… Τα κολάν σας είναι ευπρόσδεκτα!”, όπου εξηγούσαν με περισσότερη λεπτομέρεια τους κανονισμούς ενδυμασίας για όσους ταξιδεύουν με ειδικά εισιτήρια.
I’m flying @united next week + will be wearing leggings in solidarity with #leggingsonplanes cc:@shannonrwatts. Ridiculous sexist policy.
— Amber Goodwin (@goodwin4texas) March 27, 2017
The passengers this morning were United pass riders who were not in compliance with our dress code policy for company benefit travel.
— United (@united) March 26, 2017
Μεταξύ των ενδυμασιών που απαγορεύονται είναι μπλούζες που αφήνουν ακάλυπτο το στομάχι, ρούχα που δεν εκθέτουν εσώρουχα ή θεωρούνται ενδυμασία ύπνου ή κολύμβησης, φούστες μίνι, σορτς με μήκος που δεν φτάνει περίπου 7,50 εκ. πάνω από το γόνατο, και βρώμικα ή σκισμένα ρούχα.
Ο Γκουέριν είπε ότι η εταιρεία, στην αρχική της αντίδραση στο επεισόδιο, θα μπορούσε να είχε εξηγήσει την κατάσταση καλύτερα και να είχε αντιμετωπίσει εμφανώς λανθασμένες πληροφορίες για το επεισόδιο που αναρτήθηκαν στο Twitter. “Σίγουρα θα πάρουμε κάτι από την εμπειρία μας σήμερα, αλλά θα συνεχίσουμε να συνδιαλεγόμαστε με τους πελάτες μας (στα κοινωνικά μέσα)”, είπε.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ