Site icon NewsIT

Σανγκάη: Καθημερινά δώρα για λίγους από εταιρίες ειδών πολυτελείας κατά το lockdown

10.05.2022 | 14:33
Σανγκάη: Καθημερινά δώρα για λίγους από εταιρίες ειδών πολυτελείας κατά το lockdown

Εταιρίες ειδών πολυτελείας και ξενοδοχεία κάνουν πολύτιμα δώρα κατά τη διάρκεια του lockdown στη Σανγκάη προσπαθώντας να διατηρήσουν μια επαφή κατά τη διάρκεια της καραντίνας. 

Αυτό που δεν περίμενε η Τζανγκ όταν κλείστηκε στο σπίτι της στο πλαίσιο του lockdown που επιβλήθηκε στη Σανγκάη ήταν ότι ακριβώς την επόμενη ημέρα θα άρχιζαν να καταφθάνουν έτοιμα γεύματα και γλυκά ως δώρα από εταιρίες ειδών πολυτελείας, όπως η Louis Vuitton και η Cartier.

Από τότε που ξεκίνησε το lockdown λόγω του κορονοϊού την 1η Απριλίου, με αποτέλεσμα να κλείσουν καταστήματα και να παραλύσουν οι διαδικτυακές αγορές, οι εταιρίες ξεπέρασαν τις δυσκολίες που προέκυψαν στις διανομές με παροχές δώρων σε σε «πολύ σημαντικούς πελάτες» (very important clients-VIC) όπως η 24χρονη Τζανγκ.

Αν και δεν πρόκειται για πολύ ακριβά δώρα, η προσπάθεια να διατηρήσουν επαφή «μας εντυπωσίασε και μας εξέπληξε», δήλωσε η Τζανγκ, που θέλησε να δώσει μόνο το επίθετό της.

Η Σανγκάη έχει βιώσει κάποια από τα αυστηρότερα παγκοσμίως περιοριστικά μέτρα, με τους κατοίκους να απαγορεύεται να βγουν από διαμερίσματά τους σε συγκροτήματα όπου έχουν βρεθεί κρούσματα COVID-19, ενώ κάποια κτίρια και ολόκληροι δρόμοι έχουν αποκλειστεί.

Με κλειστά σούπερ μάρκετ και μεγάλες δυσκολίες στις αλυσίδες επιμελητείας, οι κάτοικοι πασχίζουν να αγοράσουν τρόφιμα. Οι κρατικές προμήθειες που στόχο έχουν να καλύψουν κενά έχουν διανεμηθεί σποραδικά, με αναφορές για διαφορετικές ποιότητες προϊόντων από περιοχή σε περιοχή.

Σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν, πολλές εταιρίες έχουν διανείμει προμήθειες σε υπαλλήλους τους. Για τους πλουσιότερους, τράπεζες και ακριβά ξενοδοχεία έχουν ακολουθήσει το παράδειγμα εταιριών ειδών πολυτελείας και αποστέλλουν δώρα – ένα προνόμιο που δεν έχει περάσει απαρατήρητο από τους χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

«Κατά τη διάρκεια της επιδημίας, ο διαχωρισμός των τάξεων είναι πιο εμφανής. Οι απλοί πολίτες πασχίζουν να βρουν ρύζι ενώ γνωστές εταιρίες ειδών πολυτελείας σπεύδουν να προσφέρουν πρώτης τάξεως διανομές σε πελάτες VIP», έγραψε χρήστης του Weibo.

Εκτός από δώρα, κάποιες εταιρίες διοργανώνουν διαδικτυακά μαθήματα. Η La Mer διδάσκει πώς να κάνει κάποιος μόνος του μασάζ στο πρόσωπο ενώ η Dior προσέφερε πάσο επτά ημερών για διαδικτυακά μαθήματα σε πολυτελές στούντιο γιόγκα. Η Prada διοργάνωσε μια διαδικτυακή πολιτιστική λέσχη, προσκαλώντας συγγραφείς, σκηνοθέτες και μουσικούς για να προτείνουν βιβλία, ταινίες και άλμπουμ. Η Prada SpA αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες όταν ρωτήθηκε από το Reuters, δηλώνοντας απλά ότι η πρωτοβουλία αυτή έχει τύχει ιδιαίτερης αποδοχής.

«Οι VIC πελάτες που γνωρίζουμε προσωπικά»

Έως και το 12% της λιανικής πώλησης ειδών πολυτελείας σε φυσικά καταστήματα στην Κίνα λαμβάνει χώρα στη Σανγκάη, άρα το κλείσιμο σημείων πώλησης κατέστησε αναγκαία τη στροφή στη διαδικτυακή, αν και προσωποποιημένη, εξυπηρέτηση VIP, δήλωσε ο Τομάς Πιασό, επικεφαλής στρατηγικής στην εταιρία συμβούλων Re-Hub της Σανγκάης.

Οι καταναλωτές σε αυτό το κομμάτι της αγοράς είναι πιθανότερο να γλιτώσουν τον οικονομικό αντίκτυπο του lockdown και εμφανίζονται περισσότεροι έτοιμοι να ξοδέψουν χρήματα, δήλωσε ο Πιασό. «Αυτού του είδους οι VIP πελάτες είναι αυτοί που οι εταιρίες πραγματικά γνωρίζουν σε πιο προσωπικό επίπεδο. Οι εταιρίες ξέρουν πώς να προσαρμόσουν την επικοινωνία τους και να τους μιλήσουν», δήλωσε.

Πολυτέλεια δεν σημαίνει απλά πώληση προϊόντων, σημαίνει επίσης πώληση μιας συναισθηματικής σύνδεσης, δήλωσε η Λίλι Λου, υψηλόβαθμο στέλεχος στην εταιρία μάρκετινγκ Gusto Luxe. «Υπάρχει ένας δεσμός που ξεπερνά το προϊόν», δήλωσε η Λου. «Ακόμα και κατά τη διάρκεια των δυσκολότερων εποχών, παρόλο που ο πελάτης δεν μπορεί να αγοράσει πράγματα από την εταιρία (αυτή τη στιγμή) αυτή η σχέση χρειάζεται να συντηρηθεί και να καλλιεργηθεί».

Το καθεστώς VIC συνοδεύει ετήσιες δαπάνες εκατοντάδες χιλιάδων γιουάν (περίπου 15.000 δολαρίων) σε κάποιες εταιρίες, αν και το κατώτατο ποσό ποικίλει. Ορισμένα στελέχη πωλήσεων μπορούν να αποδώσουν το καθεστώς αυτό σε ανθρώπους που πιστεύουν ότι θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα στο μέλλον.

Αν και οι VIC της Σανγκάης δεν μπορούν να δαπανήσουν χρήματα σε καταστήματα αυτή τη στιγμή, οι εταιρίες προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι θα το κάνουν μόλις αρθεί το lockdown.

«Λάβαμε σχεδόν 10 τούρτες γενεθλίων και λουλούδια από διαφορετικές εταιρίες», δήλωσε η Τζανγκ, αναφερόμενη στη μητέρα της, που είναι επίσης VIC. «Είμαι σίγουρη ότι μετά το lockdown, θα γίνουν αγορές».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κόσμος Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version