Ήταν στις 31 Αυγούστου 1997 που η πριγκίπισσα Νταϊάνα πέθανε σε τροχαίο δυστύχημα στο Παρίσι. Αυτό που αποκαλύπτεται 20 χρόνια μετά είναι πως η Mercedes που της παρείχε το μοιραίο βράδυ το ξενοδοχείο ήταν έτοιμη να διαλυθεί και εξαιρετικά επικίνδυνη πάνω από τα 37 μίλια ανά ώρα.
Η Mercedes που οδήγησε την πριγκίπισσα Νταϊάνα στον θάνατο με τον σύντροφό της ήταν κατεστραμμένη, αλλά κανείς δεν έδωσε σημασία στις προειδοποιήσεις. Αγνόησαν τις προειδοποιήσεις πως το αυτοκίνητο δεν θα άντεχε αν πήγαινε με πάνω από 37 μίλια ανά ώρα που είχαν γίνει μόλις δύο μήνες πριν από το τραγικό τροχαίο στο Παρίσι.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το αυτοκίνητο που δόθηκε από το Paris Ritz Hotel που ανήκε στον επιχειρηματία Mohamed Fayed, πατέρα του συντρόφου της Νταϊάνα, Dodi Fayed, ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο. Όπως αποκάλυψε ο φωτογράφος Pascal Rostain, είχε κλαπεί και συντριβεί στο έδαφος μέσα στον ίδιο χρόνο. “Το αυτοκίνητο ήταν διαλυμένο. Το είχαν τρακάρει ξανά και ήταν έτοιμο να διαλυθεί αλλά το έδωσαν ξανά για φτιάξιμο”, υποστήριξε ο φωτογράφος σε γαλλικό ραδιοφωνικό σταθμό.
Ένας από τους φίλους του στο Ritz, ο οδηγός Karim, το είχε οδηγήσει και είχε προειδοποιήσει τους ανώτερούς του. “Δύο μήνες πριν από το δυστύχημα ο φίλος μου είπε στον κ. Klein ότι ήταν ανάγκη να το ξεφορτωθούν. Δεν κρατούσε πάνω από 60 χιλιόμετρα και δεν ήταν αξιόπιστο αυτοκίνητο στον δρόμο”. Φοβόντουσαν μάλιστα να το χρησιμοποιήσουν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το αυτοκίνητο είχε αγοράσει ο Eric Bousquet τον Σεπτέμβριο του 1994 και τρεις μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 1995, ένας φυλακισμένος έκλεψε το αυτοκίνητο και το τράκαρε αρκετές φορές έως ότου κατέληξε να προσγειωθεί με την οροφή στα προάστια του Παρισιού.
Το αυτοκίνητο θεωρήθηκε ξεγραμμένο και σύμφωνα με τον Eric Bousquet η ασφαλιστική του επέστρεψε 85.000 ευρώ, ποσό που έδωσε για να το αγοράσει. Ήταν άλλωστε καινούριο αλλά κατεστραμμένο και μη επισκευάσιμο. “Θεωρήθηκε επικίνδυνο αυτοκίνητο. Θα ήθελα να το πάρω πίσω αλλά μου είπαν ότι δεν ήταν δυνατό”. Το αυτοκίνητο τελικά πήρε ένας μηχανικός που το επισκεύασε και το μεταπώλησε στην Etoile Limousines.
O Neils Siegel, που εργαζόταν τότε για την εταιρεία, δήλωσε ότι αγόρασε τη Mercedes για 40.000 ευρώ αλλά αρνήθηκε να συζητήσει τους ισχυρισμούς πως δεν έκανε για τον δρόμο. Το πρόγραμμα M6 έκανε crash test στο ίδιο μοντέλο της Merdedes και εμπειρογνώμονας δήλωσε ότι δεν έπρεπε να παραμείνει στον δρόμο παρά την ανακατασκευή.
Πηγή: Dailymail