Το ύψους 40 μέτρων “Rain Vortex” επιτρέπει στο νερό να πέφτει από έναν “οφθαλμό” στον υάλινο θόλο του κτιρίου το οποίο έχει σχεδιάσει το αρχιτεκτονικό γραφείο “Safdie Architects” με έδρα, επίσης, τη Σιγκαπούρη.
Μηχανικός της από γυαλί και ατσάλι οροφής είναι ο Buro Harold, ενώ ο Peter Walker και το γραφείο “Partners Landscape Architects” σχεδίασαν το με ελεγχόμενες κλιματικές συνθήκες εσωτερικό δάσος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι καταιγίδες είναι συχνές στη Σιγκαπούρη και, κατά συνέπεια, το “Rain Vortex” έχει σχεδιαστεί να διοχετεύει το νερό της βροχής με ρυθμό 10.000 γαλόνια το λεπτό. Η ροή του νερού θα δροσίζει τον αέρα κάτω από τον θόλο και οι ποσότητες νερού που θα συλλέγονται θα επαναχρησιμοποιούνται στο κτήριο.
An airport as a tourist attraction? #Singapore will make sure that this will become a thing. On April 17th, you can experience the #Jewelproject at Changi Airport Singapore. One of the highlights? A 40-meter high Rain Vortex! https://t.co/lcjLPX8vu4 pic.twitter.com/LfquDXHMnz
— Flamin' Flamingo (@FlamingFlamin15) March 13, 2019
Οι αρχιτέκτονες του “Safdie Architects” – το γραφείο ίδρυσε, το 1964, ο Ισραηλινο-καναδο-αμερικανός αρχιτέκτονας Moshe Safdie – άρχισαν να εργάζονται για το αεροδρόμιο πριν πέντε χρόνια.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο ιδρυτής του γραφείου απηύθυνε έκκληση σε αρχιτέκτονες να σχεδιάζουν λαμβάνοντας υπόψη τις αλλαγές του κλίματος, με το να κάνουν δομές που θα απαντούν σε πιο ακραίες καιρικές συνθήκες και θερμοκρασίες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Για κάτι σαν το (αεροδρόμιο) Jewel, αν ήταν σε μια πόλη με εύκρατο κλίμα, το όνειρό μου θα ήταν να το ανοίγω στον αέρα και τη φύση όταν ο καιρός είναι θαυμάσιος” είπε ο Safdie.
Τη νύχτα, ένα 360 μοιρών show “Ήχος και Φως” θα προβάλλεται πάνω στο “Rain Vortex”. Το νέο κτίριο είναι συνδεδεμένο με το δημόσιο δίκτυο μεταφορών της Σιγκαπούρης και, με πεζογέφυρες, με τα terminals 1, 2 και 3 του αερολιμένα.
Εκτός από πύλη του αερολιμένα, τα εγκιβωτισμένα σε γυαλί 134.000 τετραγωνικά μέτρα του, θα στεγάζουν προορισμό για αγορές και διασκέδαση.