Site icon NewsIT
12:17 | 23.08.24

Σικελία: Έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας ξεκίνησαν οι Αρχές για το ναυάγιο

Σικελία: Έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας ξεκίνησαν οι Αρχές για το ναυάγιο
Newsit Newsroom

Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις γύρω από την υπόθεση του ναυαγίου ανοιχτά της Σικελίας, με τις ιταλικές Αρχές να έχουν ξεκινήσει έρευνα για ανθρωποκτονία εξ αμελείας.

Τη στιγμή που αναπάντητα παραμένουν κρίσιμα ερωτήματα για τις συνθήκες του ναυαγίου στη Σικελία, το οποίο στοίχισε τη ζωή σε τουλάχιστον έξι ανθρώπους, οι ιταλικές Αρχές εξετάζουν τώρα το ενδεχόμενο της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας.

Σύμφωνα με την Daily Mail, η Εισαγγελία του Termini Imerese, με επικεφαλής τον Αμπρότζιο Καρτόζιο, ερευνά γιατί το πολυτελές σκάφος ανετράπη κοντά στο λιμάνι του Πορτιτσέλο λίγο πριν από τις 5 το πρωί της περασμένης Δευτέρας (19.08.24).

Σημειώνεται ότι αύριο, Σάββατο (24.08.24) οι Εισαγγελείς θα δώσουν συνέντευξη, όπως μεταδίδει το Sky News.

Σήμερα το πρωί ξεκίνησαν εκ νέου οι έρευνες για το τελευταίο αγνοούμενο άτομο του ναυαγίου, τη 18χρονη Χάνα Λιντς, την κόρη του Βρετανού μεγιστάνα Μάικ Λιντς, ο οποίος είχε οργανώσει το ταξίδι με το υπερπολυτελές γιοτ των 56 μέτρων καθι τελικά βρέθηκε νεκρός μέσα σε μία από τις καμπίνες.

Άφησαν ανοιχτά τα φινιστρίνια κι αγκυροβόλησαν κοντά στην ακτή και όχι στο λιμάνι

Από την πλευρά του, ο CEO της κατασκευάστριας εταιρείας του υπερπολυτελούς ιστιοφόρου, Giovanni Costantino, θεωρεί ότι το ναυάγιο ήταν αποτέλεσμα μίας αλληλουχίας λαθών από το πλήρωμα, καθώς – όπως υποστήριξε – το σκάφος είχε φτιαχτεί για να αντέχει ακόμη και τυφώνες.

«H είδηση αυτή με έφερε από τη μία σε κατάσταση θλίψης, από την άλλη αδυνατώ να την πιστέψω. Αυτό το επεισόδιο φαίνεται ακατανόητο από τεχνικής άποψης αλλά και ως προς το πώς συνέβη. Ως κατασκευαστής των ”Perini”, γνωρίζω πολύ καλά πώς αυτά έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί. Τα ιστιοφόρα είναι γνωστό ότι είναι απολύτως ασφαλή», τόνισε ο COE της «Italian Sea Group», ο Giovanni Costantino.

Ο ίδιος εκτίμησε ότι η τραγωδία προκλήθηκε από μία αλυσίδα ανθρώπινων λαθών.

«Ενώ η καταιγίδα είχε προβλεφθεί από τους μετεωρολόγους, αγκυροβόλησαν πολύ κοντά στην ακτή και όχι στο ασφαλές λιμάνι, ενώ άφησαν ανοιχτά τα φινιστρίνια, με συνέπεια το σκάφος μέσα σε 16 λεπτά από τότε που ο άνεμος άρχισε να το χτυπάει να πάρει νερό και να βυθιστεί» είπε.

Την ίδια ώρα, στο άλλοτε ήσυχο σικελικό θέρετρο Πορτιτσέλο, ο κόσμος εξακολουθεί να βρίσκεται σε σοκ, ενώ με αμείωτο ενδιαφέρον τα διεθνή ΜΜΕ καταγράφουν κάθε νέα εξέλιξη της τραγωδίας.

Υπάρχουν πολλές εικασίες για το τι πήγε στραβά. Αλλά, η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ νωρίς για να καταλήξει κανείς. Ένας ειδικός είπε ότι αυτή η έρευνα «είναι απίθανο να ολοκληρωθεί φέτος».

Να σημειωθεί ότι η σεναριολογία σχετικά με το σκάφος προκάλεσε πτώση των μετοχών της κατασκευάστριας εταιρίας κατά 2,5% μετά το ναυάγιο.

Τελευταίες ειδήσεις

Exit mobile version