To Facebook ανακοίνωσε σήμερα ότι θα λάβει «επιπρόσθετα μέτρα» ώστε να προστατεύει αποτελεσματικότερα τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών στον απόηχο του σκανδάλου Cambridge Analytica (CA) που κλυδωνίζει το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
«Επιπλέον των ανακοινώσεων που έκανε την περασμένη εβδομάδα ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ», ο ιδρυτής και CEO του Facebook, «θα λάβουμε επιπρόσθετα μέτρα εντός των επόμενων εβδομάδων με στόχο να επιτρέψουμε στους χρήστες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο επί των προσωπικών τους δεδομένων» επισημαίνεται σε μπλογκ του Facebook, που μετρά περισσότερους από 2 εκατομμύρια χρήστες.
«Έχουμε καταλήξει στην εξής διαπίστωση: πρέπει να καταστήσουμε τις παραμέτρους εμπιστευτικότητας ευκολότερες στην κατανόηση, τον εντοπισμό και τη χρήση τους» υπογραμμίζεται στην ανάρτηση με τίτλο: «Νέα εργαλεία για να ελέγχετε τα δεδομένα σας πανεύκολα στο Facebook».
«Τα περισσότερα από αυτά τα εργαλεία είχαν προβλεφθεί εδώ και κάποιον καιρό και τα γεγονότα των τελευταίων ημερών απλά υπογραμμίζουν τη σημασία τους».
Το δίκτυο δίνει αρκετά παραδείγματα των προσεχών τροποποιήσεων, όπως «ένα ξεχωριστό μενού προκειμένου ο χρήστης να βρίσκει και να διαχειρίζεται το σύνολο των παραμέτρων εμπιστευτικότητας» και «απλά εργαλεία για να βρίσκετε, να κατεβάζετε και να διαγράφετε τα δεδομένα σας στο Facebook».
Το Playboy αποχωρεί από το Facebook
Οι εκδόσεις Playboy ανακοίνωσαν σήμερα ότι θα κλείσουν όλες τους λογαριασμούς τους στον ιστότοπο κοινωνικής δικτύωσης Facebook, επισημαίνοντας ότι δεν δέχονται να είναι «συνεργοί», στον απόηχο του σκανδάλου με τη γιγαντιαία διαρροή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών του δημοφιλούς δικτύου.
Ο όμιλος με το διάσημο λογότυπό του, το κουνελάκι, εξηγεί σε ένα δελτίο τύπου που εξέδωσε ότι «οι πρόσφατες πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τη φερόμενη κακή διαχείριση από το Facebook των δεδομένων χρηστών του ενίσχυσε την απόφασή μας να αναστείλουμε όλες τις δραστηριότητές μας στην πλατφόρμα, επί του παρόντος».
«Περισσότεροι από 25 εκατομμύρια φίλοι μας συνδέονται με το Playboy μέσω των διαφορετικών σελίδων μας στο Facebook και αρνούμαστε να είμαστε συνεργοί εκθέτοντάς τους σε αυτές τις πρακτικές» εξηγεί η εταιρεία.
«Για αυτόν ακριβώς τον λόγο ανακοινώνουμε ότι εγκαταλείπουμε την πλατφόρμα Facebook, απενεργοποιώντας τους λογαριασμούς Playboy τους οποίους η εταιρεία Playboy Enterprises διαχειρίζεται απευθείας».
«Εδώ και χρόνια, είναι δύσκολο για το Playboy να παρουσιάσει τις αξίες του στο Facebook εξαιτίας των αυστηρών οδηγιών επί του περιεχομένου» υπογραμμίζεται στο δελτίο τύπου.
Όμως, ακόμα κι αν ο όμιλος επέλεξε να «διαφοροποιήσει τη φωνή του Playboy», προκειμένου να ανταποκριθεί στα κριτήρια του Facebook, ιδίως στο θέμα των γυμνών φωτογραφιών, προκειμένου να μπορεί να έχει παρουσία στο δίκτυο, το πρόσφατο σκάνδαλο το οδήγησε στην απόφαση να αποχωρήσει.
«Το Playboy προασπιζόταν πάντοτε τις ατομικές ελευθερίες και τη γιορτή του σεξ. Σήμερα, θα κάνουμε ένα νέο βήμα σε αυτήν τη μάχη» συμπεραίνεται στο δελτίο τύπου.