Στην επιστολή, με ημερομηνία 2 Οκτωβρίου την οποία έχει συνυπογράψει ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και νυν λομπίστας της VW Τόμας Στεγκ, αναφέρεται ότι από το σκάνδαλο επηρεάζονται οχήματα με κινητήρες ντίζελ 1.2, 1.6 και 2.0 λίτρων.
Οι συντάκτες της επιστολής ζητούν συγγνώμη «για το λάθος μερικών προσώπων» και δεσμεύονται να ρίξουν άπλετο φως στην υπόθεση, επισημαίνει η Handelsblatt. Επίσης ξεκαθαρίζουν ότι όλα τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται από το σκάνδαλο θα ανακληθούν για επισκευή «και φυσικά θα αναλάβουμε το κόστος».
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μέχρι τώρα η VW είχε παραδεχθεί ότι τοποθέτησε το εν λόγω λογισμικό σε 11 εκατομμύρια ντιζελοκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο, μεταξύ αυτών και 2,8 εκατομμύρια στη Γερμανία.
Εξάλλου σήμερα αναμένεται να μιλήσει στους εργαζομένους της εταιρείας ο Ματίας Μίλερ, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της VW, σε μια συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο του Βόλφσμπουργκ κατά τη διάρκεια της οποίας θα απαντήσει στα ερωτήματά τους.
«Η ανάγκη των εργαζόμενων να ενημερωθούν είναι μεγάλη», δήλωσε ένας εκπρόσωπος του διευθυντή του εργοστασίου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο εργοστάσιο στο Βόλφσμπουργκ εργάζονται περίπου 72.500 άνθρωποι και παράγονται κάθε χρόνο περισσότερα από 830.000 οχήματα. Σε παγκόσμιο επίπεδο οι εργαζόμενοι της VW φτάνουν τους 600.000.
Στο μεταξύ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει διορία ως αύριο Τετάρτη για να ενημερώσει την ομοσπονδιακή υπηρεσία σχετικά με το πώς σκοπεύει να λύσει το πρόβλημα με το λογισμικό.
Πηγή ΑΠΕ ΜΠΕ