Η εταιρεία, η οποία πρόκειται να παρουσιάσει την πρώτη της συλλογή υπό τον νέο σχεδιαστή Ρικάρντο Τίσι, ανακοίνωσε ότι η ανάγκη να είναι περισσότερο κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνη είναι το κλειδί της μακροχρόνιας επιτυχίας της.
Η Burberry δέχτηκε επικρίσεις νωρίτερα φέτος όταν παραδέχτηκε ότι προχώρησε στην καύση προϊόντων της–ρούχα, αξεσουάρ και αρώματα– αξίας άνω των 90 εκατ. λιρών τα τελευταία πέντε χρόνια, ώστε να αποτραπεί η κλοπή ή η φθηνότερη πώλησή τους.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ