Η διεύθυνση ανησυχούσε σχετικά με την πληρωμή των διακοπών των τουριστών από το ταξιδιωτικό πρακτορείο Thomas Cook, αν και η κυβέρνηση της Τυνησίας αποδίδει το περιστατικό σε παρεξήγηση.
Ο Γκάρι Σιλ, που έμεινε στο Orangers Hotel στο Χαμμαμέτ, ανάρτησε στο Facebook στις 9:39 το βράδυ του Σαββάτου (21.9.2019): “Η ασφάλεια αρνήθηκε να μας επιτρέψει να φύγουμε από το ξενοδοχείο και μας έκλεισε μέσα”!
Σε επόμενη ανάρτησή του, εξήγησε ότι κατάφερε να φθάσει στο αεροδρόμιο και επέστρεψε στην πατρίδα του αεροπορικώς την Κυριακή (22.9.2019).
Thomas Cook: Φόβοι χρεοκοπίας!
Το περιστατικό σημειώθηκε μεταξύ των αυξανόμενων ανησυχιών από πελάτες της εταιρείας, καθώς οι ιθύνοντες του ταξιδιωτικού πρακτορείου συναντήθηκαν με πιστωτές και δανειστές της στο Λονδίνο σε μια απόπειρα της τελευταίας στιγμής να συγκεντρωθεί το ποσό των 200 εκατομμυρίων λιρών προκειμένου να αποφύγει την οικονομική κατάρρευση.
Η Thomas Cook δεν έχει προς το παρόν σχολιάσει το περιστατικό, χρησιμοποιεί, όμως, τους λογαριασμούς της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καθησυχάσει τους πελάτες της ότι η λειτουργία της εταιρείας συνεχίζεται απρόσκοπτα.
Click4more: Κρήτη: Ανησυχία ξενοδόχων και τουριστικών πρακτόρων
Από την πλευρά του, ο υπουργός Τουρισμού της Τυνησίας απέδωσε το περιστατικό σε “παρεξήγηση” επισημαίνοντας πως οι τουρίστες έφυγαν με την πτήση, την οποία είχαν αρχικά κλείσει.
“Ζητήθηκε από δεκατέσσερις τουρίστες να περιμένουν λίγα λεπτά για να επιβεβαιώσουμε με τους αντιπροσώπους της Thomas Cook… και σύντομα λάβαμε το συμφωνητικό και οι τουρίστες έφυγαν και ταξίδεψαν στην ώρα τους χθες το βράδυ”, αναφέρεται σε μια ανακοίνωση.