“Οι προτάσεις για την αλλαγή έχουν ως στόχο να αυξηθεί η ασφάλεια διευκολύνοντας τον εντοπισμό από τις αρχές που ερευνούν τα ατυχήματα”, εξήγησε σε ανακοίνωσή του ο διευθυντής του EASA Πάτρικ Κι. “Η τραγωδία της πτήσης MH370 της Malaysia Airlines καταδεικνύει ότι η ασφάλεια δεν μπορεί ποτέ να θεωρείται δεδομένη”, πρόσθεσε.
Το Μπόινγκ 777 της Malaysia Airlines εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου και παρά τις εκτεταμένες έρευνες μέχρι στιγμής δεν έχει βρεθεί ούτε ίχνος του.
Η EASA πρότεινε επίσης να εφοδιαστούν τα μεγάλα αεροσκάφη που πετούν πάνω από ωκεανούς με ένα νέο τύπο ραδιοφάρου ο οποίος θα έχει μεγαλύτερη ακτίνα εντοπισμού από αυτούς που χρησιμοποιούνται σήμερα. Συνέστησε τέλος στα νέα μαύρα κουτιά να παραταθεί στις 20 ώρες, αντί για 2, ο χρόνος καταγραφής των συνομιλιών στο κόκπιτ των αεροσκαφών.
Οι προτάσεις αυτές, εφόσον υιοθετηθούν από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, θα πρέπει να εφαρμοστούν σε όλα τα αεροσκάφη και τα ελικόπτερα των χωρών-μελών της EASA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Άμποτ: Βρήκαμε το μαύρο κουτί του Boeing – Επικεφαλής ερευνών: Δε νομίζω Τόνι…
“Χτενίζουν” τον Ινδικό μετά τα σήματα που “έπιασε” κινεζικό πλοίο