Η νεότερη έκδοση είναι το πνευματικό τέκνο του Αυστραλού δισεκατομμυριούχου Clive Palmer και της εταιρείας του Blue Star Line. Σε αντίθεση με το αυθεντικό, το νέο πλοίο θα διαθέται αρκετές σωσίβιες λέμβους και σύγχρονα συστήματα εκκένωσης, ενώ σε ένα κατάστρωμα του σκάφους θα υπάρχουν αντίγραφα από τις σωσίβιες λέμβους του Τιτανικού.
Το Τιτανικός ΙΙ έχει μήκος 270 μέτρα, 53 μέτρα ύψος και ζυγίζει, σύμφωνα με την Belfast Telegraph, 40.000 τόνους. Όπως και το αρχικό πλοίο, θα υπάρχουν εισιτήρια πρώτης, δεύτερης και τρίτης θέσης. Θα έχει 9 πατώματα και 840 καμπίνες για να φιλοξενεί 2.400 επιβάτες και 900 μέλη πληρώματος. Στο πλοίο θα υπάρχουν ακόμα μια πισίνα, γυμναστήρια και χαμάμ.
“Ο νέος Τιτανικός φυσικά θα διαθέτει σύγχρονες διαδικασίες εκκένωσης, δορυφορικά συστήματα ελέγχου, ψηφιακά συστήματα πλοήγησης και ραντάρ και όλα εκείνα που θα περιμένατε σε ένα πλοίο του 21ου αιώνα. Δεν ψάχνουμε επενδύσεις από το Ντουμπάι, καθώς είναι ένα έργο που χρηματοδοτούμε μόνοι μας, αλλά έχουμε έρθει σε επαφή με μια σειρά εταιρειών με έδρα στα Εμιράτα που ενδιαφέρονται για την αξιοποίηση ευκαιριών που προκύπτουν με το έργο. Μας ανήκει το όνομα Τιτανικός ΙΙ και το εμπορικό σήμα και οι άνθρωποι κάνουν ουρά για να είναι μέρος του”, σημείωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της Blue Star Line James McDonald.
Το πλοίο θα ξεκινήσει το παρθενικό του ταξίδι από την Τσιανγκσού στην ανατολική Κίνα για το Ντουμπάι και όχι όπως ο Τιτανικός από το Σαουθάμπτον στη Νέα Υόρκη. Το παρθενικό ταξίδι του Τιτανικού το 1912 ήταν και το τελευταίο του μετά τη σύγκρουση με παγόβουνο στον Βόρειο Ατλαντικό και τη βύθισή του, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν περισσότεροι από 1.500 επιβάτες και μέλη του πληρώματος.
Πηγή: Independent