- Το τελευταίο και επικρατέστερο σενάριο για το πως χάθηκε εδώ και 15 ημέρες από πρόσωπου γης το Boeing 777 της Malaysian Airlines σας παρουσιάζει το Newsit - Μια εξωτερική κεραία πιθανολογείται ότι έκανε όλη την «ζημιά» - Ολοένα και πιθανότερο θεωρούν οι ερευνητές ότι οι 239 επιβαίνοντες είχαν την τύχη του αεροπλάνου της HELIOS
Το Νewsit σας παρουσιάζει αποκλειστικά το επικρατέστερο σενάριο που εξετάζουν τις τελευταίες ώρες όσοι συμμετέχουν στις έρευνες για τον εντοπισμό του αεροπλάνου της Malaysian Airlines.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες, πριν από περίπου ένα μήνα, δόθηκε στις αεροπορικές εταιρείες μια οδηγία.
Σύμφωνα με αυτην, η εξωτερική κεραία που υπάρχει στο Boeing 777 ακριβώς κάτω από το πιλοτήριο και η οποία είναι ο πομπός απ’ όπου μεταδίδονται όλες οι επικοινωνίες τόσο από τους transponder όσο και από το Αcars έπρεπε να περάσει από έλεγχο γιατί υπήρχαν προβλήματα.
Τα προβλήματα που δημιουργούνταν αν η κεραία έσπαγε ή παρουσίαζε πρόβλημα, ήταν ρωγμή στο κέλυφος του αεροπλάνου. Οι ειδικοί που ασχολούνται με τις έρευνες υποστηρίζουν ότι είναι πολύ πιθανόν να χάλασε η κεραία να διακόπηκε απότομα η επικοινωνία και στην συνέχεια να δημιουργήθηκε ρήγμα στο αεροπλάνο.
Αυτό σημαίνει ότι αυτόματα άρχισε η διαδικασία της αποσυμπίεσης στις καμπίνες. Δηλαδή, οι επιβάτες και το πλήρωμα του Boeing 777 είχαν την τύχη του αεροπλάνου της ΗΛΙΟΣ.
Τι είχε συμβεί τότε: Μειώθηκε το οξυγόνο στο αεροπλάνο. Όταν συμβεί αυτό, πέφτουν οι μάσκες αυτόματα.
Αυτό όμως δεν συμβαίνει και στην καμπίνα των πιλότων. Οπότε, θεωρείται πολύ πιθανό οι πιλότοι να έχασαν τις αισθήσεις τους πριν προλάβουν να βάλουν τις μάσκες χειροκίνητα.
Με τους πιλότους να έχουν χάσει τις αισθήσεις τους το αεροπλάνο κρατώντας την πορεία του πετούσε μέχρι να τελειώσουν τα καύσιμα. Όταν τελείωσαν τότε συνετρίβη κάπου στον Ινδικό Ωκεανό.
Ωστόσο, σε αυτό το σενάριο το οποίο μοιάζει αληθοφανές, οι ερευνητές δεν έχουν καταφέρει να εξηγήσουν ακόμα πως έγινε η στροφή του αεροπλάνου.
Το αεροπλάνο ξεκίνησε από την Λάρνακα της Κύπρου με προορισμό την Πράγα (Τσεχία) με ενδιάμεση στάση στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα. Η αναχώρηση έγινε στις 09:07 από την Λάρνακα. Στις 10:37 εισήλθε στο FIR Αθηνών αλλά δεν μπόρεσε να έρθει σε επαφή με τον πύργο ελέγχου. Αφού διαπιστώθηκε ότι δεν υπάρχει επαφή με το αεροπλάνο ενεργοποιήθηκε η διαδικασία σύμφωνα με το σχέδιο για ανάλογες περιπτώσεις και διατάχτηκε από τον Α-ΓΕΕΘΑ να απογειωθούν αεροσκάφη για να βρουν το αεροπλάνο. Στις 11:05 απογειώθηκαν από την Νέα Αγχίαλο δύο μαχητικά F-16 τα οποία ήρθαν σε οπτική επαφή με το αεροπλάνο στις 11:18 και διαπίστωσαν ότι ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους ήταν αναίσθητος, ο κυβερνήτης δεν ήταν στην θέση του και είχε ενεργοποιηθεί το σύστημα παροχής οξυγόνου με μάσκες. Το αεροπλάνο μέχρι εκείνη την στιγμή πετούσε με τον αυτόματο πιλότο. Κατευθυνόμενο προς Εύβοια σε κάποια στιγμή έστριψε νότια και στις 11:41 οι πιλότοι των μαχητικών είδαν τον αεροσυνοδό Ανδρέα Προδρόμου που είχε πτυχίο πιλότου να προσπαθεί να πάρει τον έλεγχο του αεροπλάνου. Μετά από λίγο τα καύσιμα του αεροπλάνου τελείωσαν, σταμάτησε ο αριστερός (11:50) και ο δεξιός κινητήρας (12:00) και στις 12:05 συνετρίβη στην ορεινή περιοχή του Γραμματικού στην βόρεια Αττική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Malaysia Airlines: Κάποιος να την… ξεματιάσει! Αναγκαστική προσγείωση στο Χονγκ Κονγκ