Το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, Facebook, χρησιμοποίησε εξειδικευμένο προσωπικό για να στηθούν διαφημιστικές καμπάνιες υποψηφίων πολιτικών, όμως θα τις καταργήσει και θα περιοριστεί με δωρεάν διαφημιστικές συμβουλές σε κάθε ενδιαφερόμενο.
Ο ψηφιακός διευθυντής του Ντόναλντ Τραμ είχε δηλώσει πως η βοήθεια του Facebook ήταν σημαντική για να κερδίσει τις εκλογές, ενώ το facebook δήλωσε πως τις ίδιες βοήθειες θα πρόσφερε και στη Χίλαρι Κλίντον, αλλά αυτή αρνήθηκε.
Χαρακτηριστικό είναι πως ο Ντόναλντ Τραμπ ξόδεψε περίπου 44 εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Facebook ενώ η Χίλαρι Κλίντ 28 εκατομμύρια.
Πηγή: BBC