“Είχε ταλέντο, χιούμορ και του άρεσαν οι γλουτοί μου”, ήταν η αντίδραση της διάσημης Γαλλίδας ηθοποιού Μπριζίτ Μπαρντό, στο Γαλλικό Πρακτορείο μετά την ανακοίνωση του θανάτου του ηθοποιού Μισέλ Πικολί.
Μισέλ Πικολί και Μπριζίτ Μπαρντό πρωταγωνίστησαν στη μυθική ταινία του Ζαν -Λικ Γκοντάρ “Le Mépris”(Η Περιφρόνηση).
“Ερμηνεύσαμε την ‘Περιφρόνηση’ αλλά μοιραζόμασταν μια μεγάλη κι αμοιβαία εκτίμηση” προσθέτει η θρυλική Μπε Μπε (BB). “Το τελευταίο άφρισμα του ” Νέου κύματος” (του κινηματογραφικού κινήματος της Nouvelle vague) τον πήρε μακριά, αφήνοντάς με μονάχη μου στην εγκαταλελειμμένη παραλία”, καταλήγει λυρικά η Μπαρντό, κάνοντας μία αναφορά στο διάσημο τραγούδι “La Madrague” που ερμήνευσε η ίδια.
Ο Γάλλος ηθοποιός Mισέλ Πικολί, που ναι μεν έφυγε από τη ζωή στις 12 Μαΐου, σε ηλικία 94 ετών, αλλά μόλις σήμερα ανακοινώθηκε ο θάνατός του από την οικογένειά του, γύρισε με την Μπαρντό μία από τις πιο εμβληματικές σκηνές του κινηματογράφου.
Κατά το άνοιγμα της ‘Περιφρόνησης’ η Μπαρντό εμφανίζεται γυμνή πάνω σε ένα κρεβάτι, απαριθμώντας ένα προς ένα τα μέρη του σώματός της κάτω από το στοργικό βλέμμα του Πικολί στη διάρκεια ενός αλησμόνητου διαλόγου, με υπόκρουση την υποβλητική μουσική του Ζορζ Ντελερί: “Βλέπεις τα οπίσθιά μου στον καθρέφτη; – Ναι -Βρίσκεις τους γλουτούς μου όμορφους; – Ναι, πολύ”.
Η ταινία, η οποία το 1963 θα αποκαλύψει τον Γάλλο ηθοποιό στο ευρύ κοινό, αφηγείται την αποσύνθεση της σχέσης του ζευγαριού κατά τη διάρκεια του γυρίσματος μιας κινηματογραφικής ταινίας στην Ιταλία, στην οποία εργάζεται ο χαρακτήρας που ερμήνευε ο Πικολί, ένας σεναριογράφος.
Ένα από τα μνημεία της γαλλικής σκηνής και του παγκόσμιου κινηματογράφου, ο Πικολί γύρισε περισσότερες από 150 ταινίες στη σταδιοδρομία του, με κάποιους από τους μεγαλύτερους σκηνοθέτες στην ιστορία της μεγάλης οθόνης, όπως τους Χίτσκοκ, Μπουνιουέλ, Γκοντάρ και Μάρκο Φερέρι.
Επί της οθόνης είχε την τύχη να σφίξει στην αγκαλιά του ορισμένες από τις πιο “θεϊκές” ηθοποιούς, από τη Μπριζίτ Μπαρντό και την Κατρίν Ντενέβ, έως την αλησμόνητη Ρόμι Σνάιντερ.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ