Αφού τα έχει βάλει με τα... μισά mainstream media, τώρα ο Ντόναλντ Τραμπ τα βάζει και με τα... social media! Συγκεκριμένα το Facebook...
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, επέκρινε σήμερα την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Υποστηρίζοντας συγκεκριμένα ότι στρέφεται εναντίον του. Έθεσε, μάλιστα, ερωτήματα σχετικά με το ρόλο της εταιρείας κατά την προεκλογική εκστρατεία του 2016. Όλα αυτά εν μέσω της έρευνας για την πιθανή ανάμειξη της Ρωσίας στις εκλογές.
Τι είπε το Facebook, τι απάντησε ο Τραμπ
Το Facebook ανακοίνωσε νωρίτερα αυτό τον μήνα πως εκατοντάδες πλαστοί λογαριασμοί, που πιθανόν ενεργοποιήθηκαν από τη Ρωσία, χρησιμοποιήθηκαν για να αγοραστούν διαφημίσεις με στόχο την ενίσχυση των πολιτικών εντάσεων στις ΗΠΑ πριν και μετά τις προεδρικές εκλογές του 2016.
Το κοινωνικό δίκτυο δεσμεύθηκε να παράσχει πληροφορίες για τις διαφημίσεις αυτές στο αμερικανικό Κογκρέσο.
«Το Facebook ήταν πάντα αντί-Τραμπ. Τα δίκτυα ήταν πάντα αντί-Τραμπ, συνεπώς Fake News». Αυτό δήλωσε ο Αμερικανός πρόεδρος από την πλερά του στο Twitter. Επαναδιατυπώνοντας στην ίδια του ανάρτηση την ίδια κατηγορία για τους New York Times και την Washington Post, αναρωτώμενος: «Σύμπραξη;».
Δείτε το tweet
Facebook was always anti-Trump.The Networks were always anti-Trump hence,Fake News, @nytimes(apologized) & @WaPo were anti-Trump. Collusion?
— Donald J. Trump (@realDonaldTrump) September 27, 2017
Εκπρόσωποι του Facebook και των εφημερίδων δεν ήταν άμεσα διαθέσιμοι για κάποιο σχόλιο.
Η (δημόσια) συζήτηση
Ο Άνταμ Σιφ, επικεφαλής των Δημοκρατικών στην Επιτροπή Πληροφοριών της Βουλής των Αντιπροσώπων, που συμμετέχει στις έρευνες για την ρόλο της Ρωσίας στις εκλογές, δήλωσε ότι αναμένει να παραλάβει τις διαφημίσεις έως την επόμενη εβδομάδα, σημειώνοντας ότι πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα.
[read4more]
«Ανησυχώ για το πόσο καιρό πήρε στο Facebook να συνειδητοποιήσει ότι οι Ρώσοι αγόραζαν διαφημιστικό χώρο στο δίκτυο του», τόνισε ο Σιφ στο MSNBC.
Ο Τραμπ στο παρελθόν είχε επαινέσει το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, πιστώνοντάς του ότι τον βοήθησε να κερδίσει τις προεδρικές εκλογές. Τα μέλη της προεκλογικής του εκστρατείας είχαν αναφέρει ότι δαπάνησαν περίπου 70 εκατομμύρια δολάρια για αγορά διαφημιστικού χώρου στο κοινωνικό δίκτυο.
Το Κρεμλίνο διέψευσε οποιαδήποτε ανάμιξη στην αγορά διαφημιστικού χώρου στο Facebook για να επηρεάσει τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
Φωτογραφίες αρχείου: Reuters