Η εγκατάσταση δανείζεται τον τίτλο από βιβλίο που εξέδωσε το 1993 η οικογένεια Versace. Η έκδοση, με σελίδες τυπωμένες σε χρώματα των Τροπικών – πράσινο της ζούγκλας, λάιμ, πορτοκαλί και μπλε της Καραϊβικής – έδωσε τη χρωματική παλέτα για τους τοίχους και τα βάθρα των εκθεμάτων. Τον χώρο συμπλήρωναν φωτογραφίες αρχείου, τραβηγμένες από τον Doug Ordway, στις οποίες αποτυπώνεται η οπτική αισθητική της καμπάνιας για τις κολεξιόν του οίκου μόδας.
Για την έκθεση, η Μπίκοφ δημιούργησε έπιπλα εμπνευσμένα από τις εμβληματικές κρεασιόν του οίκου: ένα κρεβάτι από σανίδες του σερφ, το οποίο είναι μια δεύτερη «επίσκεψη» στην κολεξιόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 1994.
Ένα σε χρυσούς τόνους ξύλινο τραπεζάκι καθιστικού, το οποίο είναι αναφορά στην κολεξιόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 1993, με τον ήλιο, τη σελήνη και τα αστέρια. Και άλλα.
Παράλληλα με τα έπιπλα, η διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων σχεδίασε δύο περιορισμένης κυκλοφορίας τσάντες Virtus, οι οποίες διατίθεντο αποκλειστικά από την μπουτίκ του Versace στο Μαϊάμι.