“Τα επίπεδα εκπομπής (ρύπων) του κινητήρα ΕΑ288 αποτελούν αυτήν την στιγμή αντικείμενο επιπρόσθετων ερευνών” ανέφερε ένας εκπρόσωπός της μιλώντας στο Γαλλικό Πρακτορείο. Αφότου αποκαλύφθηκε το σκάνδαλο, πριν από περίπου έναν μήνα, έχει “ενοχοποιηθεί” μόνο ένας τύπος ντιζελοκινητήρα, ο ΕΑ189.
Ο ΕΑ288 είναι ο κινητήρας που διαδέχτηκε τον ΕΑ189. Ο εκπρόσωπος της Volkswagen διαβεβαίωσε ότι το πρόβλημα δεν αφορά τα μοντέλα ΕΑ288 της γενιάς Euro-6, που τηρούν τους κανόνες τους οποίους επέβαλε από πέρσι η Ευρωπαϊκή Ένωση όσον αφορά τις εκπομπές ρύπων. Ενδεχομένως να υπάρχει πρόβλημα για τους κινητήρες της γενιάς Euro-5, οι οποίοι θα ελεγχθούν.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πάντως ένας εκπρόσωπος της γερμανικής υπηρεσίας KBA που επιβλέπει την ανάκληση των “ύποπτων” οχημάτων στη Γερμανία είπε ότι δεν έχει τεθεί θέμα για τα αυτοκίνητα που φέρουν κινητήρες ΕΑ288 της γενιάς Euro-5.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία παραδέχτηκε εξάλλου ότι στη Βραζιλία, το παράνομο λογισμικό αφορά 17.057 αυτοκίνητα μάρκας Amarok. Τα μοντέλα του 2011 και ορισμένα του 2012 αυτών των οχημάτων που κατασκευάζονται στην Αργεντινή διαθέτουν ένα σύστημα που “μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα” των εργαστηριακών ελέγχων ώστε να εμφανίζονται πιο “οικολογικά” απ’ ότι είναι στην πραγματικότητα.
Η VW διαβεβαίωσε ότι κατά το πρώτο τρίμηνο του 2016 θα έρθει σε επαφή με όλους τους ιδιοκτήτες των οχημάτων αυτών προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα.
ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ