Σφοδρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη Βρετανία η διαφήμιση της πασίγνωστης αλυσίδας fast food KFC, καθώς πολλοί πελάτες θεώρησαν πως χλευάζει τον Χριστιανισμό.
Στη συγκεκριμένη διαφήμιση με τίτλο «All Hail Gravy», φαίνεται ένας άνδρας να βουτά και ουσιαστικά να «βαπτίζεται» μέσα σε μία μεγάλη λίμνη κόκκινης σάλτσας. Όταν εν τέλει βγαίνει από το νερό με τη βοήθεια της «νονάς» του, έχει μετατραπεί στην χαρακτηριστική φτερούγα κοτόπουλου του KFC.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αφού ο άνδρας έχει μετατραπεί σε τραγανό κοτόπουλο, τότε βγαίνει στην οθόνη η φράση ««Πίστευε στο Κοτόπουλο».
Αξίζει να αναφερθεί πως κατά τη διάρκεια της διαφήμισης ακούγονται ύμνοι.
Δείτε εδώ την διαφήμιση:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Αυτό το στιγμιότυπο προκάλεσε σάλο στη Βρετανία, με τουλάχιστον 1.000 πελάτες να προχωρούν σε καταγγελία στην αρμόδια υπηρεσία ελέγχου των διαφημίσεων (Advertising Standards Authority – ASA), αναφέρει η Daily Mail.
Η βρετανική υπηρεσία ελέγχου των διαφημίσεων ανακοίνωσε πως οι καταγγελίες έγιναν από τους πολίτες καθώς θεωρούν ότι χλευάζει τον Χριστιανισμό και δοξάζει τις αιρέσεις, ανάμεσά τους και τον σατανισμό.
Πολλοί από τους καταγγελλόμενους ανέφεραν πως η διαφήμιση προωθεί τον κανιβαλισμό.
Η ανεξάρτητη βρετανική αρχή αποφάσισε να μην ξεκινήσει έρευνα για τη διαφήμιση υποστηρίζοντας πως δεν παραβιάζει τους σχετικούς κανόνες.
«Η διαφήμιση αφορούσε ένα άκρως φανταστικό σενάριο που το πιθανότερο είναι να ερμηνευτεί ως αφηρημένο ή απόκοσμο, παρά ως ενοχλητικό» αναφέρεται τη σχετική απόφαση συνεχίζοντας πως «δεν ήταν πιθανό να προκαλέσει βλάβη σε παιδιά, να προκαλέσει αδικαιολόγητη αγωνία ή σοβαρή ή εκτεταμένη προσβολή».