Η ίδια η EasyJet ανακοίνωσε ότι οι χάκερς που κατάφεραν να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα της, είχαν επίσης πρόσβαση στα email και τα στοιχεία πτήσεων 9 εκατομμυρίων πελατών της, ενώ σύμφωνα με τη Daily Mail κλάπηκαν τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών 2.208 πελατών της!
“Παίρνουμε πολύ σοβαρά τα ζητήματα ασφαλείας και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην ενίσχυση της ασφάλειάς μας” ανέφερε η EasyJet σε δήλωσή της προς το Χρηματιστήριο.
Η εταιρία υποστήριξε ότι έχει ήδη ενημερώσει για την κυβερνοεπίθεση που δέχτηκε τις αρμόδιες αρχές. Της ζητήθηκε να επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες στα στοιχεία των οποίων απέκτησαν πρόσβαση οι χάκερ, καθώς υπάρχει αυξημένος κίνδυνος να πέσουν θύματα phishing κατά τη διάρκεια της κρίσης που προκαλεί ο κορονοϊός.
“Δεν υπάρχουν στοιχεία πως οποιαδήποτε προσωπική πληροφορία εκλάπη. Ωστόσο… επικοινωνούμε με τους περίπου 9 εκατ. πελάτες τα στοιχεία των οποίων οι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση, για να τους συμβουλεύσουμε για τα προστατευτικά μέτρα για να ελαχιστοποιήσουν οποιονδήποτε κίνδυνο πιθανού phishing”, ανέφερε η EasyJet.
Η διαδικασία για την ενημέρωση των πελατών έχει ήδη ξεκινήσει και αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί έως τις 26 Μαΐου. Η EasyJet δεν αποκάλυψε πότε έγινε η επίθεση από τους χάκερς και πόσο καιρό διήρκεσε.
Ο διευθυντής της EasyJet Johan Lundgren δήλωσε πως “από τη στιγμή που μάθαμε για την επίθεση των χάκερς, έγινε σαφές ότι εξαιτίας της πανδημίας που προκαλεί ο κορονοϊός υπάρχει αυξημένη ανησυχία για τα προσωπικά δεδομένα που μπορεί να χρησιμοποιηθούν για online απάτες.
Ως αποτέλεσμα και μετά τη σύσταση των αρχών, επικοινωνούμε με τους πελάτες στα στοιχεία των οποίων οι χάκερς απέκτησαν πρόσβαση και τους συμβουλεύουμε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, ιδιαίτερα αν λαμβάνουν ανεπιθύμητα μηνύματα”.
Με πληροφορίες και από Daily Mail