Θα περίμενε κανείς ότι πρόκειται για μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση… υπερπαραγωγή. Κι όμως, κόστισε μόλις 100 λίρες. Πρωταγωνιστής, ο -μόλις δύο ετών- Άρθουρ, γιος του διαφημιστή. Ο μικρός Άρθουρ ξυπνά το πρωί και πηγαίνει για δουλειά σε ένα μικρό μαγαζί, την περίοδο των Χριστουγέννων.
“Γίνε παιδί τα φετινά Χριστούγεννα”, είναι το μήνυμα. Όπως εξήγησε ο διαφημιστής, ο σκοπός του ήταν να παρακινήσει τον κόσμο να κάνει τις αγορές του από συνοικιακά μαγαζιά.
https://twitter.com/HafodHardware/status/1201386765291941888?s=20
Πηγή: BBC