Ωστόσο, η υπόθεση του πνιγμού, που δεν "επιβεβαιώθηκε ούτε διαψεύστηκε από τη νεκροψία", κατά την οποία δεν βρέθηκε πολύ νερό στους πνεύμονες, δεν έχει αποκλειστεί.
Τα πρώτα αποτελέσματα των αναλύσεων που πραγματοποιήθηκαν μετά την ανακάλυψη της σορού της γαλλίδας ηθοποιού Μαρί Φρανς Πιζιέ στην πισίνα του σπιτιού της, αποκάλυψαν υψηλό επίπεδο οινοπνεύματος και μια παρουσία ναρκωτικών (στο αίμα της), έγινε σήμερα γνωστό από πηγή που έχει πρόσβαση στον φάκελο της υπόθεσης.
“Ένα σημαντικό ποσοστό αλκοολαιμίας εντοπίστηκε από τις αναλύσεις, που αποκάλυψαν την παρουσία αντικαταθλιπτικού και αναλγητικού σε θεραπευτικές δόσεις”, δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ή ίδια πηγή.
Η πηγή ανέφερε ότι “η λήψη αυτών των φαρμάκων σε συνδυασμό με (την κατάποση) αλκοόλ έχει ως αποτέλεσμα την άμβλυνση των αντιδράσεων στα ερεθίσματα του περιβάλλοντος και των αντανακλαστικών”. Η έρευνα, η οποία δεν γίνεται για εγκληματική πράξη, όπως κατέστη σαφές από την αρχή από την δικαιοσύνη, συνεχίζεται εν αναμονή των αποτελεσμάτων και από άλλες ιατροδικαστικές πραγματογνωμοσύνες, που “μπορούν να διαρκέσουν αρκετές ημέρες”.
Ωστόσο, η υπόθεση του πνιγμού, που δεν “επιβεβαιώθηκε ούτε διαψεύστηκε από τη νεκροψία”, κατά την οποία δεν βρέθηκε πολύ νερό στους πνεύμονες, δεν έχει αποκλειστεί.
Η Μαρί Φρανς Πιζιέ διέμενε στη δεύτερη κατοικία της στο Saint-Cyr-sur-Mer στη νότιο-ανατολική Γαλλία, όταν βρέθηκε νεκρή στην πισίνα τους από το σύζυγό της, γύρω στις (02:00 GMT), τη νύχτα της 23 προς 24 Απριλίου.
Η υπόθεση της αυτοκτονίας της κωμικού είναι μια από εκείνες που εξετάζονται από τους ανακριτές, που έχουν κάνει έρευνες για την ψυχική της κατάσταση πριν από το θάνατό της.
Η ηθοποιός, που πέθανε σε ηλικία 66 ετών, θα ταφεί το Σάββατο στο Sanary-sur-Mer (νοτιοανατολικά), στον οικογενειακό τάφο του συζύγου της, Τιερί Φούνκ-Μπρεντανό, ανώτερο στέλεχος του ομίλου Lagardere, έγινε σήμερα γνωστό από το Δημαρχείο.
Η Μαρί Φρανς Πιζιέ, που την ανακάλυψε σε ηλικία 17 ετών ο σκηνοθέτης Φρανσουά Τριφό, σημάδεψε το γαλλικό σινεμά με το καθαρό της βλέμμα, και τον μοναδικό τόνο της φωνής της. Ηγερία του λεγόμενου Νέου Κύματος, η στρατευμένη διανοούμενη είχε παίξει σε περισσότερες από σαράντα ταινίες και τηλεοπτικές παραγωγές, οι περισσότερες από τις οποίες έγιναν επιτυχίες.