«Στον Γιάννη Πλούταρχο είχα πει ότι το “Καλύτερο παιδί” θα χαρακτηρίσει την καριέρα του», λέει ο Αντώνης Γούναρης.
Ο Αντώνης Γούναρης μίλησε στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» και τον Γιώργο Οικονομάκη. Ο γνωστός συνθέτης, που έχει συνεργαστεί με τα μεγαλύτερα ονόματα της ελληνικής δισκογραφίας, διηγήθηκε ιστορίες από τις συνεργασίες του.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Από τις λίγες φορές, που έχω γράψει τραγούδι, πήγα και πήρα τον Γιάννη Πάριο από το σπίτι του με πυτζάμες και παντόφλες. Δεν το πίστευα ότι πέρασαν 5 ώρες παιδεύοντας ένα τραγούδι. Αυτά είναι που μένουν», είπε αρχικά ο Αντώνης Γούναρης.
Για τον Στέλιο Καζαντζίδη είπε πως θυμάται πως στο στούντιο άρχισε να τραγουδάει ένα τραγούδι με γυναικείο στίχο, και όταν εκείνος του είπε πως δεν μπορεί να το πει γιατί είναι γυναικείο του απάντησε πως «δεν υπάρχει αρσενικό και θηλυκό».
Ο Αντώνης Γούναρης είπε στη συνέχεια: «Θυμάμαι τον Νίκο Βέρτη να προσπαθεί να δώσει ένα κομμάτι στην Νατάσα Θεοδωρίδου και να τα τραγουδά στον τόνο της και μου λέει “πώς ακούγομαι έτσι;”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με τον Γιάννη Πλούταρχο στο “Καλύτερο παιδί” του είπα εγώ “πες το γιατί αυτό το τραγούδι θα χαρακτηρίσει την καριέρα σου”».
Για την Χαρούλα Αλεξίου, ο Αντώνης Γούναρης είπε πως έπαιζε στο στούντιο και ξαφνικά πήγε μία οκτάβα πάνω και «ήθελα να της πω “σταμάτα, δεν γίνεται αυτό”, είχαμε ανατριχιάσει όλοι».
Ο Αντώνης Γούναρης ανέφερε επίσης: «Ο Δημήτρης Μητροπάνος μπήκε στις 5 η ώρα στο στούντιο και στις 6 είχαμε τελειώσει τρία τραγούδια.
Για να γίνει το “Μια ματιά σου μόνο φτάνει” του Σφακιανάκη υπήρχε μεγάλος ανταγωνισμός τότε με το ποιος θα κάνει το μεγαλύτερο τσιφτετέλι. Σε αυτό έκανε φωνητικά η Πέγκυ Ζήνα, η οποία είναι μία από τις πιο καλοκουρδισμένες τραγουδίστριες».