Για κάθε beauty addict- editor η Sephora είναι ο απόλυτος προορισμός για shopping. Γιατί εδώ θα βρεις τα πιο ψαγμένα brands, αυτά που εμφανίζονται όταν κάνεις scroll down στο instagram σου, αλλά κυρίως η Sephora είναι εκείνος ο beauty προορισμός που δεν υπακούει σε κανόνες: δεν πρέπει να έχεις τα πλούσια χείλη για να είσαι όμορφη, δεν πρέπει να έχεις το τέλειο δέρμα για να είσαι όμορφη. Γιατί όμορφη είσαι έτσι κι αλλιώς. Όμορφη είσαι ΕΣΥ!
Αυτό είναι το ολοκαίνουργιο project της Sephora παγκοσμίως που γύρισε ένα πολύ συγκινητικό βίντεο (θα το βρεις στο τέλος αυτού του άρθρου και πρέπει να πατήσεις οπωσδήποτε play!) και σου μεταφέρω αυτούσιο το δελτίο τύπου για να μην χάσεις ούτε μια από τις υπέροχες λέξεις που γράφτηκαν για την νέα εποχή στην ομορφιά!
Η ομορφιά αλλάζει. Δεν είναι κάτι που υπάρχει πλέον μόνο σε πασαρέλες και περιοδικά, αλλά και στις selfies των φίλων μας ή στις τελευταίες αναρτήσεις των ανθρώπων που δημιουργούν τις τάσεις. Η οθόνη του smartphone έχει γίνει ο καθρέφτης μας. Το νόημά της εξελίσσεται επίσης: στον πολιτισμό, την ψυχαγωγία και τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, οι άνθρωποι αμφισβητούν το status quo, δίνοντας τη δική τους ερμηνεία για την ομορφιά. Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, είναι ένα κοινό θέμα συζήτησης.
Για να επιβεβαιώσει την ηγετική της θέση σε αυτή την ανταγωνιστική αγορά, η SEPHORA ενίσχυσε την επικοινωνία της για να μοιραστεί το όραμά της για την ομορφιά: The Unlimited Power of Beauty.
Για τη SEPHORA, η ομορφιά είναι ένας παράδεισος όπου όλοι έχουν τη δύναμη και το δικαίωμα να πειραματίζονται και να δίνουν τον δικό τους ορισμό γι’ αυτήν. Είναι απεριόριστη, επειδή υπάρχουν τόσες ομορφιές όσες και οι άνθρωποι στον κόσμο και το ίδιο άτομο μπορεί να εξερευνήσει πολλές πτυχές της είτε μέσα σε μια μέρα είτε σε μια ολόκληρη ζωή. Μας δίνει τη δύναμη να επιβεβαιωνόμαστε και να αγαπάμε τον εαυτό μας. Η ομορφιά δεν είναι πρότυπο, μέγεθος ή φίλτρο, αλλά εργαλείο δύναμης και αυτοπεποίθησης.
Για την παρουσίαση αυτής της τοποθέτησης της νέας μάρκας, η οποία δίνει στην ομορφιά εξέχοντα ρόλο στη ζωή όλων, η BETC και η SEPHORA δημιούργησαν μια νέα, ισχυρή καμπάνια που είναι σκόπιμα διαφορετική από τα προηγούμενα χρόνια. Η ταινία The Unlimited Power of Beauty έχει έναν πολύ καθολικό και παράλληλα πολύ προσωπικό χαρακτήρα ως προς τον τόνο και τον συμβολισμό της, επιτρέποντας στους θεατές να βλέπουν τον εαυτό τους στην ιστορία και να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες της ομορφιάς τους.
Η ταινία, σε σκηνοθεσία Jonas Lindstroem, αφηγείται την ιστορία της σχέσης των γυναικών με την εικόνα τους καθόλη την πορεία της ζωής τους, παρουσιάζοντας στιγμές αμφιβολίας και δύναμης. Η οικειότητα και το συναίσθημα σε κάθε εξερεύνηση της ομορφιάς είναι στοιχεία που της δίνουν μια προοπτική προσωπικής εξέλιξης και ανάπτυξης σε κάθε στάδιο της ζωής. Το εξώφυλλο του εμβληματικού τίτλου του Kelsey Lu «I’m not In Love» επιλέχθηκε για τη δυναμική συναισθηματική του απήχηση.
Τις εικόνες απαθανάτισε με τον φωτογραφικό φακό της η Nadine Ijewere, Βρετανίδα φωτογράφος με αυθεντική και εκθαμβωτική εικονογραφία. Οι εικόνες φέρουν το μήνυμα του brand ενώ επικοινωνούν τους διάφορους άξονές του (αρώματα, μακιγιάζ, περιποίηση δέρματος). Κάθε μία από αυτές τις 12 εικόνες εξιστορεί τον πλούτο της ομορφιάς, ανεξάρτητα από την ηλικία, το φύλο, τη σωματική διάπλαση ή το στυλ. Όλες αυτές οι μοναδικές και δυναμικές προσωπικότητες μας μιλούν άμεσα: κάθε πορτραίτο έχει τη δική του οπτική για την ομορφιά, με συνθήματα τύπου mantra για να τα επαναλαμβάνουμε στον εαυτό μας μπροστά στον καθρέφτη.
Πάτησε play!