Τα προϊόντα μαϊμού προσπαθεί να περιορίσει η εταιρεία LVMH της Louis Vuitton και γι’ αυτό απευθύνεται στο TikTok.
Ο Toto Haba, ανώτερος αντιπρόεδρος πολυκαναλικού μάρκετινγκ της Benefit Cosmetics, μάρκας καλλυντικών που ανήκει στον όμιλο της Luis Vuitton, LVMH, αποκάλυψε ότι οι συνομιλίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη μιας «αναβαθμισμένης εμπειρίας αγορών» εν μέσω της παγκόσμιας επέκτασης του TikTok στην αγορά.
Σημειώνεται ότι η Benefit Cosmetics που ανήκει στον όμιλο της Luis Vuitton είναι ο μεγαλύτερος όμιλος προϊόντων πολυτελείας στην Ευρώπη.
Ο όμιλος πριν προσεγγίσει το TikTok, έχει ήδη συνάψει συμφωνία για την καταπολέμηση πλαστών προϊόντων με την εταιρία Alibaba, στην ηλεκτρονική του αγορά Tmall.
Η πιθανή συνεργασία με τo TikTok αναδεικνύεται ως μια στρατηγική κίνηση για την ενίσχυση της θέσης της πλατφόρμας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών.
Αυτό συμβαίνει ειδικά εν μέσω του φιλόδοξου στόχου της να ενισχύσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ. Στόχος μάλιστα είναι η άνοδος κατά 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024,σύμφωνα με το Bloomberg.
Φαίνεται επίσης να διαφοροποιείται από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών που εδρεύουν στην Κίνα, επειδή το κατάστημα TikTok επιτρέπει σε τρίτους πωλητές να καταχωρούν προϊόντα.
Το TikTok σημειώνεται είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.