Μίνιμαλ αισθητική, μπεζ και άσπρα χρώματα και μια οθόνη με την Κιμ Καρντάσιαν χωρίς μακιγιάζ, «δημιουργούν» την νέα pop-up μπουτίκ για την μάρκα ειδών περιποίησης δέρματος και οικιακών ειδών, «SKKN» της Κιμ Καρντάσιαν.
Η μπουτίκ με τα προϊόντα περιποίησης δέρματος, της σειράς της Κιμ Καρντάσιαν, βρίσκεται μέσα στο mall «Westfield Century City» στο Λος Άντζελες και παρουσιάζει για πρώτη φορά στον «φυσικό κόσμο» τα προϊόντα της.
«Η μπουτίκ SKKN έχει να κάνει με πρώτες ύλες – τολμηρά, μεγάλα μπλοκ στοιβαγμένης πρώτης ύλης – που εμπνεύστηκα από ένα εγκαταλελειμμένο λατομείο το οποίο κάποτε επισκέφθηκα» είπε, μιλώντας στο Dezeen, ο Willo Perron, συνιδρυτής του στούντιο. «Όλα τα διαφορετικά φινιρίσματα από γύψο και τσιμέντο απηχούν την έμφαση στις πρώτες ύλες της φύσης» πρόσθεσε.
Στον χώρο τα οικιακά είδη και τα προϊόντα περιποίησης δέρματος παρουσιάζονται σε καμπυλωτές εσοχές στον τοίχο ή πάνω σε γλυπτούς πάγκους από γκρίζο τσιμέντο και γύψο.
«Πάνω στην ώρα για την περίοδο των εορτών, η pop-up μπουτίκ θα προσφέρει στους πελάτες μια λουσάτη δια ζώσης εμπειρία αγορών, με ολόκληρη την κολεξιόν SKKN by Kim, από περιποίηση δέρματος μέχρι το ντεκόρ του σπιτιού» είπαν άτομα από την SKKN.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.