Λύγισε η Μέγκαν Μαρκλ με την «άδικη κριτική» που δέχεται για το νέο της lifestyle brand «American Riviera Orchard».
Απογοητευμένη και ένα αίσθημα αδικίας νιώθει η Μέγκαν Μαρκλ η οποία δεν μπορεί να συγκρατήσει τα δάκρυά της διαβάζοντας τι σκληρές κριτικές που γράφονται για το νέο της εγχείρημα «American Riviera Orchard».
Η σύζυγος του πρίγκιπα Χάρι λάνσαρε τη νέα της εταιρεία στα τέλη του Μαρτίου 2024 κεντρίζοντας το ενδιαφέρον από πολύ κόσμο χωρίς να δίνει πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το ύφος ή τα προϊόντα που θα εμπορεύεται.
Μάλιστα, σε ένα βίντεο καλωσόριζε το κοινό της στον κήπο της έπαυλης όπου ζει στο Μοντεσίτο της Καλιφόρνια ενώ σε άλλα πλάνα εθεάθη να μαγειρεύει στην κουζίνα και να κάνει βόλτες.
Λίγο καιρό αργότερα άρχισαν να γίνονται γνωστά τα προϊόντα που θα εμπορευόταν όπως μαγειρικά και οικιακά σκεύη, λάδια, βούτυρο, ξηροί καρποί αλλά και σπιτικές μαρμελάδες. Το τελευταίο, δε, προϊόν, η μαρμελάδα έφερε και κόντρα με το Παλάτι του Μπάκιγχαμ.
Ωστόσο, παρά τον αρχικό ενθουσιασμό γύρω από τη νέα brand του πιο αμφιλεγόμενου μέλους της αγγλικής βασιλικής οικογένειας το ενδιαφέρον του κόσμου γρήγορα έσβησε καθώς η ίδια δεν ήθελε να δώσει παραπάνω πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία.
Μάλιστα, ο βασιλικός εμπειρογνώμονας και συγγραφέας Τομ Κουίν ανέφερε ότι η Μέγκαν αισθάνεται αναστατωμένη καθώς η χλιαρή υποδοχή του American Riviera Orchard, αλλά και οι επικρίσεις σχετικά με τη μαρμελάδα που ισχυρίστηκε ότι φτιάχνει η ίδια δεν φαίνεται όχι απλά να έπεισαν αλλά και να ικανοποίησαν το απαιτητικό κοινό.
«Η Μέγκαν δάκρυσε όταν η νέα της μαρμελάδα έγινε αφορμή αρνητικών σχολίων επειδή εκτός από ακριβή δεν θεωρήθηκε και τίποτα το ιδιαίτερο» εξήγησε.
«Έχει φτάσει στο σημείο τώρα να πιστεύει ότι οτιδήποτε και να κάνει θα αποτελέσει αφορμή για άδικη κριτική. Όπως και ο σύζυγός της, νιώθει ότι οι άνθρωποι την στοχοποιούν άδικα. Δεν μπορεί να καταλάβει γιατί οι άνθρωποι δεν θαυμάζουν τη δουλειά της».
Υποστήριξε δε ότι η Μέγκαν Μαρκλ δεν ήταν προετοιμασμένη για οποιαδήποτε αρνητική κριτική θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το εγχείρημά της.
«Είναι ιδιαίτερα ευαίσθητη σε οποιαδήποτε κριτική για τον πολυτελή τρόπο ζωής της στις ΗΠΑ από την άποψή της, αυτό είναι κάτι που πρέπει να θαυμάζουμε και όχι να επικρίνουμε», πρόσθεσε ο Τομ.
Η Δούκισσα του Σάσεξ θα προσπαθήσει να κερδίσει νέους οπαδούς της μάρκας καθώς κάνει μια σειρά από εμφανίσεις σε chat show και podcast ενώ δίνει συνεντεύξεις σε «ειδικά επιλεγμένους» δημοσιογράφους.
Η 42χρονη λέγεται ότι θέλει απεγνωσμένα να βελτιώσει την εικόνα της, τόσο στις ΗΠΑ όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο, και θέλει να «αυξήσει τις διαδικτυακές πωλήσεις» όταν η επωνυμία της κυκλοφορήσει, σύμφωνα με την Daily Express.
Πληροφορίες από Mirror