Αν κάνετε μια βόλτα στη Βουκουρεστίου, θα παρατηρήσετε ότι στα καταστήματα των μεγάλων οίκων, γίνεται το αδιαχώρητο…
Κυρίες κάθε ηλικίας, ακόμα και δεκαοχτάχρονες ,δοκιμάζουν ,και στο τέλος αγοράζουν την τσάντα που κρατάει η Μαντόνα στη διαφήμιση, ακόμα κι αν κοστίζει 3 φορές το μισθό τους!
Οι Ελληνίδες αγοράζουν φίρμες, οι πιστωτικές κάρτες χτυπάνε κόκκινο, όλοι γκρινιάζουμε, αλλά ταυτόχρονα πετάμε στα ουράνια , όταν χαϊδέψει το λαιμό μας , το πανάκριβο κολιέ της Chanel,ή όταν αγκαλιάσει το πόδι μας ένα ζευγάρι Μanolo Blahnik.
Γιατί όμως προτιμάμε να χρεωθούμε μέχρι το λαιμό, για ένα βλέμμα θαυμασμού ή ζήλιας πάνω στην πανάκριβη τσάντα μας;
Οι ψυχολόγοι πιστεύουν ότι τα επώνυμα ρούχα λειτουργούν για τη γυναίκα σαν ασπίδα που την προστατεύει από τις κακές κριτικές των άλλων και εξυψώνουν την προσωπικότητά της.
Οι ίδιες οι γυναίκες πάντως που δίνουν πολλά χρήματα στους διάσημους οίκους, ισχυρίζονται πως απλά, τους αρέσει η καλή ποιότητα που εγγυάται ένα επώνυμο προϊόν.