Lifestyle

Όσκαρ 2025: Από τη Ντέμι Μουρ στην Κάρλα Σοφία Γκασκόν – Οι πέντε υποψήφιες για το βραβείο Α’ Γυναικείου Ρόλου και το who is who των ηρωίδων τους

H Ντέμι Μουρ έλαβε την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ για την ταινία «The Substance»

Πέντε γυναίκες ηθοποιοί, ένα βραβείο: το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Η φετινή κούρσα για το πολυπόθητο χρυσό αγαλματίδιο είναι γεμάτη ταλέντο, συγκίνηση αλλά και έντονο ανταγωνισμό.

Η Σίνθια Ερίβο, με την εκρηκτική της ερμηνεία ως Ελφάμπα στο κινηματογραφικό μιούζικαλ «Wicked» κατάφερε να μαγνητίσει κοινό και κριτικούς και βάζει πλώρη για το Όσκαρ. Η φωνή της, γεμάτη πάθος, και η συναισθηματική της ένταση χάρισαν νέα πνοή στον εμβληματικό χαρακτήρα με την ίδια να λαμβάνει διθυρμαβικά σχόλια.

Η Κάρλα Σοφία Γκασκόν, πρωταγωνίστρια της ταινίας «Emilia Pérez», ενσαρκώνει με καθηλωτικό τρόπο μια γυναίκα που παλεύει να επαναπροσδιορίσει τη ζωή της σε ένα σκληρό, εγκληματικό περιβάλλον. Με τη συγκλονιστική της παρουσία, έγινε η πρώτη τρανς ηθοποιός που προτάθηκε στην κατηγορία αυτή, γράφοντας ιστορία αν και παλιότερες αναρτήσεις που βγήκαν στην επιφάνεια έριξαν βαριά σκιά στην υποψηφιότητά της.

Η Μάικι Μάντισον, μέσα από τον ρόλο της στην ταινία «Anora», φέρνει στη μεγάλη οθόνη την ιστορία μιας εργαζόμενης του σεξ που βρίσκεται παγιδευμένη ανάμεσα στην αγάπη και την επιβίωση. Η ερμηνεία της είναι ωμή, αυθεντική και συγκινητική, κερδίζοντας το χειροκρότημα της Ακαδημίας για αυτό το νεαρό κορίτσι που κέρδισε την Ντέμι Μουρ στα BAFTA.

Η Ντέμι Μουρ, από την άλλη, κάνει μια δυναμική επιστροφή με την ταινία «The Substance», αποδεικνύοντας ότι η καριέρα μιας γυναίκας ηθοποιού δεν έχει ημερομηνία λήξης. Σε έναν ρόλο που συνδυάζει τον τρόμο και τη φαντασία, η Μουρ εντυπωσίασε, φέρνοντας στο φως θέματα όπως η εμμονή με τη νεότητα και η κοινωνική πίεση.

Τέλος, η Φερνάντα Τόρρες, με την εσωτερική και ευαίσθητη ερμηνεία της στο «I’m Still Here», δίνει φωνή σε μια γυναίκα που παλεύει με την ταυτότητα και το παρελθόν της.

Η μεγάλη βραδιά πλησιάζει και η αγωνία κορυφώνεται. Μια από αυτές τις πέντε εξαιρετικές ηθοποιούς θα ακούσει το όνομά της να αντηχεί στο Dolby Theatre, κερδίζοντας το Όσκαρ Α’ Γυναικείου Ρόλου. Ποια θα είναι όμως η μεγάλη νικήτρια;

Σίνθια Ερίβο

Η Σίνθια Ερίβο είναι η μοναδική μαύρη ηθοποιός που κέρδισε υποψηφιότητα «Καλύτερης Ηθοποιού» στα φετινά Όσκαρ για την ερμηνεία της ως Elphaba Thropp στην κινηματογραφική μεταφορά του μιούζικαλ «Wicked» από τον σκηνοθέτη Jon M. Chu, βασισμένη στο βιβλίο του Gregory Maguire «Wicked» του 1995: The Life and Times of the Wicked Witch of the West».

Το βιβλίο του 1995 ήταν εμπνευσμένο από το μυθιστόρημα του Λάιμαν Φρανκ Μπάουμ του 1900 «Ο θαυμάσιος μάγος του Οζ».

Η Ερίβο πρωταγωνίστησε στο πλευρό της Glinda, την οποία υποδύεται η Αριάνα Γκράντε, στην για 10 φορές υποψήφια για Όσκαρ ταινία, η οποία εξερευνά την περίπλοκη φιλία μεταξύ των δύο μαγισσών.

Σε συνέντευξή της στον Guardian, η σταρ αποκάλυψε τον βαθύ δεσμό που ανέπτυξε με τον χαρακτήρα της.

«Νομίζω ότι ξαφνιάστηκα από το πόσο κοντά ένιωσα με την Ελφάμπα» είπε χαρακτηριστικά η Ερίβο.

«Με την πρώτη ματιά, είμαστε διαφορετικές: δεν έχω μαλλιά, δεν έχω φρύδια, έχω νύχια, piercing και τατουάζ…αλλά καθώς αφαιρείς αυτά τα κομμάτια, καταλαβαίνω πώς είναι να ξεχωρίζεις από όλους τους άλλους και να μην ταιριάζεις.

Nαι, καταλαβαίνω πώς είναι να είσαι ένα παιδί που ο πατέρας του δεν νοιάζεται, ναι, καταλαβαίνω πώς είναι να νιώθεις μόνη όταν βρίσκεσαι σε ένα δωμάτιο γεμάτο ανθρώπους που δεν ξέρουν από πού έρχεσαι ή γιατί είσαι τόσο κουρασμένη ή γιατί κάνεις τα πράγματα με τον τρόπο σου.

Εγώ και η Elphaba είχαμε το ίδιο ταξίδι, προσπαθώντας να προσαρμοστούμε και δεν πέτυχε. Η μόνη σου επιλογή είναι να είσαι ο εαυτός σου», συμπλήρωσε.

Σίνθια Ερίβο (Wicked)
Η ηθοποιός Σίνθια Ρίβο υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου / REUTERS / Mario Anzuoni

Σημειώνεται ότι η ερμηνεία της έχει κερδίσει τις εντυπώσεις κριτικών και κοινού, ενώ το «Wicked» έγινε η πιο επιτυχημένη κινηματογραφική μεταφορά μιούζικαλ όλων των εποχών μέσα σε μόλις έναν μήνα από την κυκλοφορία του.

Η Ερίβο έχει επίσης λάβει υποψηφιότητες για πολλά βραβεία, μεταξύ των οποίων Χρυσή Σφαίρα για την καλύτερη ερμηνεία από γυναίκα ηθοποιό σε κινηματογραφική ταινία - μιούζικαλ ή κωμωδία - βραβείο Critics Choice για την καλύτερη ηθοποιό, βραβείο BAFTA για πρωταγωνίστρια και βραβείο Screen Actors Guild για εξαιρετική ερμηνεία από γυναίκα ηθοποιό σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Στο National Board of Review Gala τον Ιανουάριο, η Ερίβο δήλωσε στο «Good Morning America» για το πόσα πολλά σημαίνει η Elphaba για εκείνη: «Θα είναι πάντα στην καρδιά μου, δεν νομίζω ότι θα πάει ποτέ πουθενά. Αλλά μου αρέσει κάπως αυτό».

Η Σίνθια Ερίβο γεννήθηκε στο νότιο Λονδίνο το 1987, από Νιγηριανούς γονείς, οι οποίοι και χώρισαν όταν εκείνη και η αδερφή της ήταν πολύ μικρές. Ο πατέρας της, τις εγκατέλειψε στον σταθμό του μετρό όταν εκείνη ήταν 16 ετών. Η νοσοκόμα μητέρα της μεγάλωσε και τα δύο κορίτσια μόνη της, και ήξερε ότι η Σίνθια θα γίνει τραγουδίστρια από μικρή.

«Η οικογένειά μου δεν είναι μια οικογένεια μουσικών ή ηθοποιών. Δεν είχα ιδέα πώς να το κάνω αυτό» συνέχισε η Eρίβο, η οποία με σκληρή δουλειά, ταλέντο και μια δόση τύχης, κατάφερε να σπουδάσει και στη συνέχεια με μικρούς ρόλους σε μιούζικαλ ανέβηκε την σκηνή του West End, του Broadway, αντιμετωπίζοντας παράλληλα πολλές προκλήσεις ρατσισμού και σνομπισμού.

Κάρλα Σοφία Γκασκόν

Η Κάρλα Σοφία Γκασκόν έγραψε ιστορία με την υποψηφιότητά της ως η πρώτη ανοιχτά τρανς ηθοποιός που προτάθηκε για Όσκαρ ερμηνείας στην ταινία «Emilia Pérez».

Όμως λίγες ημέρες αργότερα δέχτηκε ένα σημαντικό πλήγμα καθώς ανασύρθηκαν παλαιότερες αμφιλεγόμενες αναρτήσεις της στα social media. Παρά την συγγνώμη της, η ιστορία έχει ρίξει βαριά σκιά στην υποψηφιότητά της.

Η ηθοποιός υποδύθηκε την Emilia Pérez, αρχηγό μεξικανικού καρτέλ ναρκωτικών, η οποία με τη βοήθεια μιας δικηγόρου, που υποδύεται η Ζόε Σαλντάνα, σκηνοθετεί τον θάνατό της και υποβάλλεται σε επέμβαση επιβεβαίωσης φύλου. Η Emilia προσπαθεί να διορθώσει τα λάθη του παρελθόντος της χρόνια αργότερα και να επανασυνδεθεί με την πρώην σύζυγό της, την οποία υποδύεται η Σελένα Γκόμεζ, και τα παιδιά της.

Η ταινία έχει αποσπάσει σημαντικές νίκες σε πολλά βραβεία αυτή τη σεζόν, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων Χρυσών Σφαιρών και τριών βραβείων Critics Choice. Είναι επίσης η ταινία με τις περισσότερες υποψηφιότητες στα φετινά Όσκαρ, σύνολο 13.

Όμως δεν έχει περάσει χωρίς αντιπαραθέσεις. Κάποιοι έθεσαν ζήτημα με την απεικόνιση της τρανς κοινότητας στην ταινία, την οποία οι κριτικοί και οι υποστηρικτές των LGBTQ, συμπεριλαμβανομένης της οργάνωσης GLAAD, χαρακτήρισαν «επιβλαβή» κι «ένα βήμα προς τα πίσω για την αναπαράσταση των τρανς».

Ο σκηνοθέτης Ζακ Οντιάρ έχει επίσης αντιμετωπίσει επικρίσεις για θέματα που σχετίζονται με την ταινία, συμπεριλαμβανομένων των προηγούμενων σχολίων του για την ισπανική γλώσσα και την απεικόνιση των μεξικανικών καρτέλ και των θυμάτων τους στην ταινία, μεταξύ άλλων.

Παρά τις ανάμεικτες αντιδράσεις για την ταινία, η Γκασκόν έχει ήδη κερδίσει αρκετά βραβεία για την ερμηνεία της. Στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών το 2024, κέρδισε το βραβείο καλύτερης ηθοποιού μαζί με τις συμπρωταγωνίστριές της Selena Gomez, Adriana Paz και Zoe Saldana.

Η Γκασκόν ήταν επίσης υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα, βραβείο Critics Choice για καλύτερη ηθοποιό και βραβείο Screen Actors Guild για εξαιρετική ερμηνεία από γυναίκα ηθοποιό σε πρωταγωνιστικό ρόλο.

Ωστόσο, η συζήτηση γύρω από την ταινία άλλαξε δραστικά όταν τον Ιανουάριο ήρθαν στο φως πολλά παλιά tweets της ηθοποιού, τα οποία κάλυπταν αρκετά χρόνια και ήταν γραμμένα στα ισπανικά. Σε αυτά, είχε βάλει στο στόχαστρο το Ισλάμ, αποκαλώντας τη θρησκεία «ΑΣΥΜΒΑΤΗ με τις δυτικές αξίες», την ποικιλομορφία των Όσκαρ, την εμπλοκή της Κίνας στην πανδημία του κορονοϊού και τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ το 2020. Μετά την επανεμφάνιση των tweets της, η Γκασκόν απενεργοποίησε τον λογαριασμό της στο X και ζήτησε συγγνώμη.

Ο σκηνοθέτης ασχολήθηκε με τα tweets της ηθοποιού σε συνέντευξή του στο Deadline νωρίτερα αυτό το μήνα και χαρακτήρισε τα προηγούμενα σχόλιά της «ασυγχώρητα» και δήλωσε ότι πρέπει να «αναλάβει την ευθύνη για τις πράξεις της».

Η Γκασκόν απάντησε στα σχόλια του Οντιάρ και ορκίστηκε να παραμείνει σιωπηλή «για να επιτρέψει στην ταινία να εκτιμηθεί γι' αυτό που είναι».

Κάρλα Σοφία Γκασκόν (Emilia Perez)
Η Κάρλα Σοφία Γσασκόν υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου / REUTERS / Stephane Mahe / File Photo

Μάικι Μάντισον

Η ερμηνεία της Μάικι Μάντισον ως Ani, μια νεαρή εργάτρια του σεξ, στην ταινία «Anora» που σκηνοθέτησε ο Σον Μπέικερ, της χάρισε επίσης την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ. Στην ταινία, η Ani έχει την ευκαιρία να ζήσει μια ιστορία Σταχτοπούτας όταν γνωρίζει και παντρεύεται εντελώς παρορμητικά τον γιο ενός ολιγάρχη. Το παραμυθένιο τέλος της καταρρέει όταν οι γονείς του συζύγου της βάζουν σκοπό να ακυρώσουν τον γάμο.

Ο ρόλος αυτός χάρισε στη Μάντισον υποψηφιότητα για το Critics Choice Award, υποψηφιότητα για Χρυσή Σφαίρα και υποψηφιότητα για το BAFTA Award.

Η Μάντισον περιέγραψε πώς ο ρόλος της Ani άλλαξε τη ζωή της μιλώντας στο «Good Morning America» στο National Board of Review Gala τον Ιανουάριο. «Νομίζω ότι πραγματικά εξέλιξε τον τρόπο με τον οποίο εργάζομαι ως καλλιτέχνης και το πώς θέλω να προσεγγίσω μελλοντικά έργα ή χαρακτήρες στο μέλλον», είπε.

Η ταινία προκάλεσε συζήτηση όταν η Μάντισον αποκάλυψε στη συζήτηση «Actors on Actors» του Variety με την Πάμελα Άντερσον ότι της προσφέρθηκε ένας συντονιστής οικειότητας (intimacy coordinator), αλλά αρνήθηκε τη χρήση του στα γυρίσματα κατά τη διάρκεια των γυμνών σκηνών και του σεξ.

«Νομίζω ότι καταφέραμε να το βελτιώσουμε πραγματικά, να το γυρίσουμε πολύ γρήγορα και υπάρχουν λιγότερες σκηνές σεξ, περισσότερα πλάνα σεξ, αυτό είναι που αρέσει να λέει ο Σον», πρόσθεσε η Μάντισον. «Ήταν μια πολύ θετική εμπειρία για μένα».

Και συνέχισε λέγοντας «λοιπόν, για μένα, που είχα δει τις ταινίες του Σον, ξέρω την αφοσίωσή του στην αυθεντικότητα και ήθελα να βυθιστώ σε αυτή. Ήμουν έτοιμη για αυτό. Ο χαρακτήρας απαιτεί πολύ στο να δείξει το σώμα της, και όπως το έχω ξαναπεί, νομίζω ότι φοράει το γυμνό της σώμα περισσότερο σαν κοστούμι κατά κάποιο τρόπο. Παρουσιάζεται με τέτοιου είδους υπερσεξουαλικό τρόπο γιατί έτσι βγάζει τα προς το ζην, και αυτό ακριβώς πρέπει να κάνει. Και έτσι νομίζω ότι και ως ηθοποιός, το προσέγγισα με τον τρόπο που το προσέγγισα σαν να είναι δουλειά. οπότε ήμουν πολύ άνετα».

Όμως οι δηλώσεις αυτές της Μάντισον προκάλεσαν αρκετές αντιδράσεις στη βιομηχανία αλλά και στον κόσμο, μιας και η παρουσία ενός «συντονιστή σεξουαλικής οικειότητας» στα γυρίσματα κάθε ταινίας και σειράς είναι πλέον απαραίτητη προϋπόθεση μιας και οι τεχνικές τους βοηθάνε τους ηθοποιούς να αντιμετωπίσουν ένα αναμφίβολα δύσκολο κομμάτι της δουλειάς τους.

Ορισμένοι υποστήριξαν την απόφασή της και άλλοι επέμειναν ότι οι συντονιστές οικειότητας θα πρέπει να είναι υποχρεωτικοί στα γυρίσματα.

Μάικι Μάντισον (Anora)
Μάικι Μάντισον, η 25χρονη που κέρδισε την Ντέμι Μουρ στα BAFTA και είναι φαβορί για το Όσκαρ A’ γυναικείου ρόλου / REUTERS / Mario Anzuoni

Ντέμι Μουρ

Η Ντέμι Μουρ ανέλαβε τον πιο τολμηρό της ρόλο ως Elisabeth Sparkle στην ταινία «The Substance» που σκηνοθέτησε η Coralie Fargeat. Ένα ρίσκο που απέδωσε και τη βοήθησε να κερδίσει ήδη πολλά βραβεία αυτή τη σεζόν, μεταξύ των οποίων μια Χρυσή Σφαίρα για την καλύτερη ερμηνεία από γυναίκα ηθοποιό σε κινηματογραφική ταινία, μιούζικαλ ή κωμωδία και ένα βραβείο Critics Choice για την καλύτερη ηθοποιό.

«Νιώθω σαν να έχω βγει από το σώμα μου. Η ζωή ήταν γεμάτη αντιθέσεις με όλα αυτά που συνέβησαν. Χθες το βράδυ ξέσπασε μια νέα πυρκαγιά στο Λος Άντζελες και ήμουν σε επιφυλακή όλη τη νύχτα, επειδή δεν ήταν τόσο μακριά από εμάς. Αισθάνομαι βαθιά ταπεινότητα σε πολλά, πολλά επίπεδα», δήλωσε για την υποψηφιότητά της στο Variety.

Η ταινία ακολουθεί τη Μουρ ως μια... ξεθωριασμένη διασημότητα, η οποία παίρνει ένα φάρμακο μαύρης αγοράς, το οποίο δημιουργεί προσωρινά «μια νεότερη, πιο όμορφη, πιο τέλεια» εκδοχή του εαυτού της. Η μόνη παγίδα είναι ότι ο χαρακτήρας της Μουρ πρέπει να μοιράζεται το χρόνο της με τον νέο της εαυτό και η ισορροπία πρέπει να τηρείται.

Στο Φεστιβάλ Καννών 2024, η Μουρ δήλωσε ότι είδε το σενάριο της ταινίας ως «πρόκληση με τον καλύτερο τρόπο».

Ντέμι Μουρ (The Substance)
Υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου η Ντέμι Μουρ / REUTERS / Mario Anzuoni / File Photo

«Κοιτάζω υλικό που με ωθεί σε πράγματα που με βγάζουν έξω από τη ζώνη ασφαλείας μου και αν κάτι με τρομάζει λίγο, συνήθως ξέρω ότι υπάρχει μια ευκαιρία που από την άλλη πλευρά θα με κάνει καλύτερο άνθρωπο και ελπίζω καλύτερο ηθοποιό», είπε.

Και πρόσθεσε: «Νομίζω ότι αυτό πραγματικά άγγιξε τόσα πολλά θέματα που όλοι αντιμετωπίζουμε.

Όλοι αναζητούμε μια ορισμένη αίσθηση επικύρωσης, ανήκειν - και με την Coralie να το κάνει με έναν τρόπο που μας οδήγησε στα άκρα, νομίζω ότι πραγματικά σου επιτρέπει να πατήσεις μέσα σε αυτό με έναν εντελώς μοναδικό τρόπο».

Φερνάντα Τόρρες

Η δυναμική ερμηνεία της 59χρονης Βραζιλιάνας Τόρρες στην ταινία «I'm Still Here», που σκηνοθέτησε ο Walter Salles, της έχει ήδη χαρίσει Χρυσή Σφαίρα καλύτερης γυναικείας ερμηνείας σε δραματική ταινία, «κλέβοντας» το βραβείο από την Νικόλ Κίντμαν για την ταινία Babygirl και από την Ατζελίνα Τζολί για την ενσάρκωση της Μαρίας Κάλας στη βιογραφική ταινία Maria.

Της απονεμήθηκε επίσης το βραβείο Virtuoso στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Σάντα Μπάρμπαρα.

Φερνάντα Τόρες (I'm still here)
Η Βραζιλιάνα ηθοποιός Φερνάντα Τόρρες υποψήφια για Όσκαρ Α' Γυναικείου Ρόλου / REUTERS / Mario Anzuoni

Η ταινία, βασισμένη σε αληθινά γεγονότα, αφηγείται την ιστορία μιας γυναίκας που βλέπει τον πολιτικό σύζυγό της να εξαφανίζεται κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής δικτατορίας στη Βραζιλία το 1971 και αποφασίζει να αντισταθεί με τον δικό της τρόπο.

Από την κυκλοφορία της το περασμένο φθινόπωρο, έχει γίνει κάτι πολύ περισσότερο από μια κινηματογραφική επιτυχία. Έχει μετατραπεί σε καταλύτη για πολιτικές συζητήσεις, ενισχύοντας τις φωνές που ζητούν λογοδοσία για τα εγκλήματα της δικτατορίας και αναζωπυρώνοντας τη συζήτηση περί δημοκρατίας.

Η Τόρρες έγραψε ιστορία τη στιγμή που ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για Όσκαρ, όταν έγινε η δεύτερη Βραζιλιάνα ηθοποιός που κέρδισε υποψηφιότητα για Όσκαρ. Είναι ενδιαφέρον ότι η μητέρα της, η Fernanda Montenegro, ήταν υποψήφια στην ίδια κατηγορία το 1998 για τον ρόλο της στην ταινία «Central Station», ήταν η πρώτη.

Στο «I'm Still Here», η Τόρρες υποδύεται την Eunice Paiva, μια ακτιβίστρια και μητέρα που αναγκάζεται να ανακαλύψει εκ νέου τον εαυτό της μετά την εξαφάνιση του συζύγου της εν μέσω στρατιωτικής δικτατορίας στη Βραζιλία του 1971.

Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση των υποψηφιοτήτων για τα Όσκαρ, η Τόρρες βρέθηκε ξανά στην επικαιρότητα, όταν ένα σκετς στο οποίο συμμετείχε στη βραζιλιάνικη τηλεοπτική εκπομπή «Fantastico» ήρθε στην επιφάνεια. Στο σκετς, η Τόρρες υποδύθηκε πολλούς χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένου ενός με blackface.

Ζήτησε συγγνώμη σε μια μακροσκελή δήλωση που μοιράστηκε το Deadline. «Εκείνη την εποχή, παρά τις προσπάθειες των μαύρων κινημάτων και οργανώσεων, η συνειδητοποίηση της ρατσιστικής ιστορίας και του συμβολισμού του blackface δεν είχε ακόμη εισέλθει στη συνείδηση του mainstream κοινού στη Βραζιλία», έγραψε. «Χάρη στην καλύτερη πολιτιστική κατανόηση και τα σημαντικά αλλά ελλιπή επιτεύγματα αυτού του αιώνα, είναι πλέον πολύ σαφές στη χώρα μας και παντού ότι το blackface δεν είναι ποτέ αποδεκτό».

«Αυτή είναι μια σημαντική συζήτηση που πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε ο ένας με τον άλλον προκειμένου να αποτρέψουμε την ομαλοποίηση των ρατσιστικών πρακτικών τότε και τώρα», πρόσθεσε.

«Ως καλλιτέχνης και πολίτης του κόσμου, παραμένω προσεκτική και δεσμευμένη στην επιδίωξη των ζωτικών αλλαγών που απαιτούνται για να ζήσουμε σε έναν κόσμο απαλλαγμένο από την ανισότητα και τον ρατσισμό».

Lifestyle
Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Newsit Blogs
Lifestyle: Περισσότερα άρθρα