Όσα είπε ο Σπύρος Μπιμπίλας για τις παραστάσεις που παρουσιάζονται στην Επίδαυρο.
Τόσο στη συμμετοχή της Φένιας Αποστόλου, μιας τρανς χορογράφου, σε παράσταση που θα παρουσιαστεί στο μικρό θέατρο της Αρχαίας Επιδαύρου όσο και στους νεοτερισμούς στην Επίδαυρο μίλησε έξω από τα δόντια ο Σπύρος Μπιμπίλας στο “Καλοκαίρι Yes” την Τρίτη (25.07.2023).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Δεν είναι βήμα μπροστά (σ.σ. το γεγονός πως η Φένια Αποστόλου θα συμμετέχει στον Φιλοκτήτη), είναι κάτι φυσιολογικό. Οι τρανς άνθρωποι, όπως κάθε άνθρωπος που έχει ιδιαιτερότητα, είναι κανονικοί άνθρωποι όπως είμαστε όλοι εμείς. Πως ξαφνικά κάποιοι εξανίσταται και λένε “γιατί”; Τι πάει να πει γιατί; Όλοι οι άνθρωποι επί γης είμαστε το ίδιο. Πως λοιπόν κάποιος λέει “τι είναι αυτό που συμβαίνει τώρα”; Ένας άνθρωπος θα παίξει στην Επίδαυρο” εξήγησε αρχικά ο ηθοποιός και πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών.
Όσον αφορά επίσης την Μήδεια σε σκηνοθεσία Φρανκ Καστόρφ, που απέσπασε ποικίλα σχόλια, ο Σπύρος Μπιμπίλας επισήμανε πως “είμαι υπέρ της τέχνης, υπέρ των νεοτερισμών, υπέρ των προσπαθειών των σκηνοθετών να κάνουν αυτό που έχουν όνειρο μέσα στην ψυχή και το μυαλό τους.
Όμως όταν κάνεις θέατρο στην Επίδαυρο και ο θεατής πάει να δει θέατρο στην Επίδαυρο, δεν πάει να δει σινεμά στην Επίδαυρο. Εμείς είδαμε μια εκπληκτική παράσταση με ηθοποιούς απίστευτους, ερμηνείες καταπληκτικές, πλην όμως τα 2/3 της παράστασης τα παρακολουθούσαμε μέσα από οθόνη και όχι ζωντανά από τους ηθοποιούς”.
“Αυτό δεν είναι θέατρο, είναι κάτι άλλο. Τώρα για τον χώρο της Επιδαύρου και την ιερότητα του, που λένε πολλοί, δεν μπορώ να το καταλάβω τόσο πολύ. Το θέατρο είναι θέατρο και στο θέατρο γίνονται πειραματισμοί, άσχετα αν είναι αρχαίο ή νέο. Αυτό που έχω παρατηρήσει και είναι απαράδεκτο, είναι ότι κανείς δεν σέβεται την θυμέλη. Η θυμέλη είναι το ιερό στο κέντρο της σκηνής και οι νέοι σκηνοθέτες το παρακάμπτουν” πρόσθεσε στην ψυχαγωγική εκπομπή.