Μετά τις Έλενα Παπαρίζου, Ελένη Φουρέιρα, Έλενα Τσαγκρινού και Ζόζεφιν, ήταν η σειρά της Τάμτα να μπει σε Billboard στην Times Square, στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας του Spotify.
Το Spotify, η δημοφιλέστερη music streaming πλατφόρμα παγκοσμίως, επιλέγει κάθε μήνα μια Ελληνίδα τραγουδίστρια ως πρέσβειρα στην global καμπάνια του “EQUAL” μαζί με άλλες 35 τραγουδίστριες από όλον τον κόσμο. Η καμπάνια αυτή έχει ως σκοπό να ενισχύσει τη «φωνή» των γυναικών στη διεθνή δισκογραφία, με την Τάμτα να είναι η ambassador της σημαντικής αυτής ενέργειας για τον μήνα Νοέμβριο.
Για τον λόγο αυτό, η Τάμτα εμφανίστηκε σε Billboard της περίφημης Times Square στη Νέα Υόρκη.