Η ηθοποιός Οντρέι Μπρισόν στέκεται σε ένα αυτοσχέδιο σταθμό του παρισινού μετρό στο θέατρο Criterion του Λονδίνου και ερμηνεύει ένα τραγούδι στις πρόβες για το μιούζικαλ “Αμελί”.
Έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε που η παραγωγή μεταφέρθηκε σε λονδρέζικη σκηνή και καθώς η Αγγλία κάνει το επόμενο βήμα εξόδου της από το lockdown, το μιούζικαλ, το οποίο είναι βασισμένο στην επιτυχημένη γαλλική ταινία του 2001, θα είναι ένα από τα πρώτα που θα ανέβει στο Γουέστ Εντ της βρετανικής πρωτεύουσας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Είναι υπέροχο, είναι συγκινητικό, είναι συναρπαστικό, απολαυστικό. Είναι σαν να επιστρέφεις στο σπίτι σου”, δηλώνει στο Reuters η Μπρισόν, η οποία υποδύεται την Αμελί.
“Μου΄χει λείψει η αφήγηση. Μου΄χει λείψει να βλέπω στα μάτια του κοινού αυτή τη λάμψη, όταν ξεχνάς την πραγματικότητα και απλά παρασύρεσαι από την φαντασία σου και εκστασιάζεσαι”, λέει η ίδια.
Όπως και σε άλλες χώρες του κόσμου η πανδημία του κορονοϊού έκλεισε τα θέατρα της βρετανικής πρωτεύουσας.Από την Δευτέρα όμως θα μπορούν και πάλι να υποδέχονται θεατές αλλά μόνο με το 50% της χωρητικότητάς τους και με την εφαρμογή προστατευτικών μέτρων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο σκηνοθέτης Μάικλ Φέντιμαν δήλωσε ότι το “Αμελί-Το Μιούζικαλ” κατέστη δυνατό να μεταφερθεί στη σκηνή χάρη στην οικονομική στήριξη από το Ταμείο Πολιτιστικής Ανάκαμψης της βρετανικής κυβέρνησης και επειδή είναι μια “σεμνή” παραγωγή με τα 16 μέλη του θιάσου να αποτελούν και την ορχήστρα του.
“Θεωρήσαμε ότι ήταν ένας ευφάνταστος τρόπος να…πούμε την ιστορία τους. Ωστόσο, αυτό σημαίνει ότι είμαστε και λίγο φθηνότεροι από άλλα μιούζικαλ”, πρόσθεσε ο ίδιος.
Περίπου το ένα τρίτο των θεάτρων του Λονδίνου θα ανοίξουν από την ερχόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τον Τζούλιαν Μπερντ, επικεφαλής της Ένωσης Θεάτρων Λονδίνου και του Οργανισμού Θεάτρων Ηνωμένου Βασιλείου.
Μεγάλες παραγωγές όπως οι “Wicked” και “Hamilton” και η “Σταχτοπούτα” του Άντριου Λόιντ Γουέμπερ αναμένουν την τελική φάση εξόδου από το λοκντάουν τον Ιούνιο για να σηκώσουν αυλαία από το καλοκαίρι.
“Οι μεγαλύτερες παραστάσεις χρειάζονται μεγαλύτερη χωρητικότητα, τα λειτουργικά έξοδα είναι πολύ υψηλά, δεν μπορούν να καλυφθούν με το 50% των εισιτηρίων”, επισήμανε ο Μπερντ.
Ανάμεσα στις παραστάσεις εκείνες που επιστρέφουν στο Γουέστ Εντ την ερχόμενη εβδομάδα είναι και οι “Όλοι Μιλάνε για τον Τζέιμι”, “Οι Άθλιοι: The Staged Concert” και “Η Ποντικοπαγίδα”.
“Αν δούμε τις κρατήσεις στο κεντρικό Λονδίνο και στο Γουέστ Εντ…είναι εξαιρετικά υψηλές. Ο κόσμος θέλει πάρα πολύ να επιστρέψει στο θέατρο”.
Ο σχεδιαστής φωτισμού Έλιοτ Γκριγκς, ο οποίος εργάστηκε ως οδηγός κατ’ οίκον παράδοσης για σούπερ μάρκετ στη διάρκεια του λοκντάουν, δήλωσε ότι είναι “υπέροχο να επιστρέφεις”.
“Τόσο πολλοί άνθρωποι εξακολουθούν να αναμένουν αυτό το τηλεφώνημα. Κι έτσι αισθάνομαι πολύ τυχερός που είμαι εδώ και πάλι κάνω αυτή την δουλειά”, λέει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ