Εν αναμονή εάν το «Ζάρι» της Μαρίνας Σάττι θα φέρει στη Eurovision…ντόρτια, εξάρες ή ασσόδυο, τα διαγνωστικά φέρνουν πάντως ψηλά το ελληνικό τραγούδι.
Σύμφωνα με τα προγνωστικά το «Ζάρι» με το οποίο η Μαρίνα Σάττι θα ανέβει στη σκηνή της Eurovision, έχει ήδη σκαρφαλώσει στην 7η θέση. Λίγες εβδομάδες πριν τη μεγάλη βραδιά στη Σουηδία, ο Φωκάς Ευαγγελινός κρύβει στο δημιουργικό μανίκι του έναν ευρηματικό άσσο: το μονοπλάνο.
Κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στον διαγωνισμό, αλλά έχει χρησιμοποιηθεί σε παλαιότερο βιντεοκλίπ της 36χρονης.
Όπως στη «Μάντισσα», έτσι και τη βραδιά της Eurovision μια κάμερα θα είναι μόνο πάνω στη Μαρίνα Σάτι και μέσα στο πλάνο θα μπαίνουν χορευτές κι άλλα στοιχεία της παρουσίασης.
Το ελληνικό τραγούδι είναι νούμερο ένα trend στο Youtube συγκεντρώνοντας πάνω από 3,5 εκατομμύρια προβολές και 1.000.000 στο Spotify.
«Έχω να νιώσω τέτοια δόνηση από την Έλενα Παπαρίζου. Η Μαρίνα πέραν από το ότι είναι μία καταπληκτική καλλιτέχνης, έχει σπουδάσει υποκριτική, έχει σπουδάσει μουσική, είναι φωνάρα και ενώνει κόσμους. Έχω να νιώσω αυτή την δόνηση από την Παπαρίζου», δήλωσε ο Φωκάς Ευαγγελινός που θα επιμεληθεί τη σκηνική παρουσία της Σάττι στη σκηνή του Μάλμε.
Η φούστα των 1.000 ευρώ
Την έχει φορέσει η Μadonna, η Rihanna, η Dua Lipa όπως και δεκάδες fasionistas ανά τον κόσμο με τη vogue μάλιστα να αναρωτιέται:
«Γιατί όλοι στη μόδα φορούν την φούστα της Chopova Lowena»
Ήρθε η ώρα της Μαρίνας Σάττι να φορέσει την it φούστα των 1000 ευρώ. Φέρει την υπογραφή του λονδρέζικου brand Chopova Lowena με τα περίτεχνα πλισέ, τα διαφορετικά καρό και την παχιά δερμάτινη ζώνη με κρίκους.
Το «statement» ντύσιμο των 2.000 ευρώ
Αλλά η κιλτ φούστα δεν είναι το μοναδικό fashion κομμάτι που φόρεσε η Σάττι αλλά είχε φορέσει ένα φόρεμα – κορσέ του Jean Paul Gaultier που κοστίζει κάτι λιγότερο από 1000 ευρώ.
Το συνδύασε με τα δετά κατακόκκινα mule που κοστίζουν 998 ευρώ.
Η 36χρονη Σάττι ξεκίνησε την πορεία της στη μουσική μέσα από το λυρικό τραγούδι, ασχολήθηκε με την τζαζ και τη reggaeton και κατάφερε να αποκτήσει ένα δικό της προσωπικό ήχο με πολλά εθνικ στοιχεία από την ελληνική αλλά και αραβική παράδοση.