Media

Survivor: Αμύθητα κέρδη! Τα τρελά ποσά για ΣΚΑΙ και Ιλιτζαλί!

Δεν μπορεί κανείς να διαφωνήσει πως το ελληνικό Survivor με διάσημους και μαχητές αποδείχτηκε στην κότα με τα χρυσά αυγά για τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί και τον ΣΚΑΙ.

Μπορεί τα ποσά για τους παίκτες στο Survivor σε τέτοια περίοδο ύφεσης στη χώρα να φαίνονται υπερβολικά, καθώς κυμαίνονται από 1.500 έως 2.500 την εβδομάδα για τους διασήμους και από 550 έως 750 την εβδομάδα για τους μαχητές, αλλά τα κέρδη για τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλιτζαλί και τον ΣΚΑΙ είναι πραγματικά αστρονομικά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ανθής Βούλγαρη για την εκπομπή “Φτιάξε καφέ να στα πω”, η διαφήμιση κατά τη διάρκεια του τρίωρου επεισοδίου κοστίζει 200 ευρώ το δευτερόλεπτο. Από τη στιγμή που ένα διαφημιστικό διάλειμμα στο Survivor αγγίζει τα 12 λεπτά, μιλάμε για κέρδη που φτάνουν τις 144.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΟ SURVIVOR

Εκτός όμως από τα διαφημιστικά διαλείμματα υπάρχουν και οι τοποθετήσεις προϊόντων μέσα σε κάθε επεισόδιο του Survivor. Η άμεση αναφορά έως 2 λεπτά, όπως για παράδειγμα με τα έπαθλα, κοστίζει 24.000 ευρώ, ενώ η έμμεση αναφορά έως και 4 λεπτά φτάνει στις 36.000 ευρώ.

Ο τηλεοπτικός τυφώνας του Survivor, που καταφέρνει να κρατά στους δέκτες εκατομμύρια τηλεθεατές τις μέρες προβολής του, αποφέρει μυθικά κέρδη σε ΣΚΑΙ και Ατζούν Ιλιτζαλί και μάλιστα σε περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης στη χώρα. Λίγες όμως εταιρείες δεν θα επέλεγαν να διαφημιστούν στο πιο talk of the town ριάλιτι επιβίωσης των τελευταίων ετών.

Διαβάστε επίσης:

Survivor τρέιλερ Κυριακής: Η ανατροπή μετά την αποχώρηση του Χρανιώτη

Survivor: “Είναι ένα κουκλί ο Κωνσταντίνος, αλλά ο Ντάνος έχει την αλητεία”

Αγγελόπουλος: Ένα Survivor μόνος του ο Ντάνος!

Survivor: Χαμός για τα κιλά της Βαλαβάνη!

Media

Σχολιάστε

Ακολουθήστε το Νewsit.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι για όλη την ειδησεογραφία και τα τελευταία νέα της ημέρας
Media: Περισσότερα άρθρα