Τι έδειξαν οι μετρήσεις της Nielsen για την τηλεθέαση στην prime time ζώνη;
Σκληρή μάχη έδωσαν για την τηλεθέαση οι Άγριες Μέλισσες και το GNTM το βράδυ της Δευτέρας 16 Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, στο δυναμικό κοινό η πρωτιά κρίθηκε πραγματικά στο νήμα.
Οι Άγριες Μέλισσες είχαν μέσο όρο 27,3% στο γενικό σύνολο και 27,7% στο δυναμικό κοινό. Το GNTM βρέθηκε στη δεύτερη θέση με 20% στο γενικό σύνολο και 27,3% στο δυναμικό κοινό.
Για το Big Brother οι μετρήσεις έδειξαν 16,1% στο σύνολο και 16,5% στο δυναμικό κοινό. Οι 8 λέξεις συγκέντρωσαν 19,1% και 10,7% αντίστοιχα
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.